Topul alimentelor SĂNĂTOASE care te scapă RAPID de grăsime

Distribuie

Specialiştii au făcut o listă cu alimentele care scad apetitul şi ajută să daţi jos grăsimea, fără a dăuna sănătăţii. Proteinele sau apa sunt elementele cheie care reduc pofta de mâncare, dar mai sunt şi alte secrete care au efecte uimitoare asupra siluetei.

1. Ardeiul iute scade apetitul

Gustul picant al ardeiului iute este dat de o substanţă numită capsacină, care are capacitatea de a reduce pofta de mâncare şi accelerează metabolismul pentru perioade scurte de timp.

2. Ceaiul verde arde grăsimile abdominale

Studiile efectuate sugerează că ceaiul verde ajută la pierderea în greutate, prin stimularea organismului să ardă grăsimi abdominale. Pentru ca efectul să fie vizibil, este nevoie să beţi mai multe ceşti de ceai pe zi.

3. Scorţişoara, savoare fără calorii

Scorţişoara poate avea un efect de stabilizare a nivelului de zahăr din sânge. Acest lucru scade pofta de mâncare, mai ales la persoanele care suferă de diabet zaharat de tip 2.

4. Fructele ţin stomacul plin

Grapefruitul, pepenele, merele, perele şi fructele de pădure dau senzaţia de stomac plin, cu foarte puţine calorii. 

Dacă mâncaţi un fruct înainte de masă, veţi reduce numărul de calorii acumulate în timpul mesei. 

5. Legumele crude

Morcovul, castravetele, ardeiul gras sau ţelina satisfac dorinţa de a ronţăi şi au puţine calorii. Acestea sunt pline de apă şi dau senzaţia de saţietate.

6. Peştele care nu conţine multe grăsimi

Se recomandă peştele slab: păstrăv, şalău, cod, merluciu, doradă, biban, ştiucă. 


Distribuie