Slăbeşte rapid după naştere urmând câteva sfaturi simple

Distribuie

Aducerea pe lume a unui copil este unul dintre cele mai frumoase lucruri care i se pot întâmpla unei femei. Pentru că în timpul sarcinii punem câteva kilograme în plus, după naştere trebuie să le dăm jos pentru a ne bucura din nou de un corp frumos. Iată cum faci acest lucru rapid!

Pentru a da jos rapid kilogramele în plus, regimurile drastice sau exerciţiile fizice excesive, nu sunt cea mai bună alegere. Vezi mai jos prin ce moduri îţi ajuţi corpul să-şi revină repede după naştere.

Alăptează mai mult

Înainte de aface acest lucru, trebuie să continui să mănânci sănătos pentru a avea energia necesară pentru alăptarea zilnică. În primele 2-3 săptămâni după naştere nu trebuie să exagerezi cu exerciţiile, dimpotrivă, vei avea nevoie de câteva exerciţii lejere ca să nu slăbeşti mai mult de 1 kg pe săptămână. În caz contrar, poţi afecta calitatea laptelui.

Fă exerciţii fizice uşoare

Este recomandat să te plimbi câţiva kilometri în fiecare dimineaţă şi seara la o viteză medie. Plimbarea nu ar trebui să dureze mai mult de 20 de minute în fiecare zi. Încearcă să practici înotul, ciclismul sau jocurile în aer liber.

Odihneşte-te

Dacă ţi se pare o metodă banală, greşeşti! După naşterea unui copil vei fi cea mai bucuroasă so dormi măcar câteva ore. Pentru că micuţii plâng deseori noaptea, nu te vei putea bucura de clipe dulci de somn dimineaţa. Din acest motiv vei fi foarte stresată, lucru ce te stimuleză să mănânci mai mult şi respectiv să te îngraşi. Aşadar, încearcă să dormi atunci când şi micuţul tău doarme. 

Hidratează-te

Este foarte bine să bei multă apă după naştere. Hidratarea corectă poate avea un efect de accelerare a metabolismului.

Fă Yoga sau Pilates

Yoga te ajută să lupţi cu depresia apărută după naştere. Deşi este recomandată dimineaţa în aer liber şi la apus, este binevenită oricând în timpul zilei. Important este să faci aceste exerciţii regulat ca să te poţi bucura de rezultat. 

Fii o mămică sănătoasă şi în formă!

 


Distribuie
..