Sfaturi cum poţi înlocui ZAHĂRUL din alimentaţie

Distribuie

Zahărul este principala slăbiciune a oamenilor, dar şi cel mare duşman pentru sănătate, dacă este consumat în cantităţi enorme. Consumul excesiv de alimente bogate în zahăr poate cauza probleme serioase de sanatate. Trebuie să ştii că zahărul are o mulţime de alternative cu ce ai putea să-l înlocuieşti.

Adevărul e că zahărul nu conţine niciun element nutritiv, el este doar o sursă de energie pentru corp, în schimb creşte glicemia şi provoacă dezvoltarea mai multor boli, cum ar fi afecţiunile cardiace, obezitatea şi diabetul.
Îţi descoperim mai multe alternative care ar putea înlocui zahărul, fără a dăuna organismului.

Stevia 

Stevia provine dintr-o plantă numită Stevia Ribaudiana şi ăste mult mai dulce ca zaharul (2gr stevie = 100gr zahar), nu afectează glicemia şi nu conţine calorii.

Siropul de arţar 

Pe lângă calitatile de îndulcitor natural, acesta este bogat în vitamine şi minerale, are proprietăţi antioxidante, antibacteriene, intăreşte sistemul imunitar, dar este şi o sursă excelenţă de energie.

Mierea crudă (nerafinata) 

Pe lângă faptul că este un îndulcitor natural, mierea crudă este şi un medicament natural. Se găseşte în starea sa naturala exact aşa cum a fost extrasă din stup, nu este modificată prin procesul de pasteurizare şi este mai închisă la culoare faţă de cea din comerţ. Astfel, ea îşi păstrează toate proprietăţile miraculoase. O puteţi comanda direct de la apicultori.

Atenţie! Majoritatea produselor pentru dietă din comerţ, cel mai des  conţin îndulcitori arfificiali cum ar fi: aspartanul, zaharina şi sucraloza. Consumul lor regulat poate avea efecte nocive asupra sănătăţii noastre.


Distribuie