Mănâncă oricât vrei şi n-o să te îngraşi. Vezi ce alimente SĂNĂTOASE, îţi ard grăsimile

Distribuie

Există alimente care conţin calorii negative, iar asta înseamnă că acestea ard o parte din excesul de grăsime. Prin urmare, acest lucru îi ajută pe oameni nu doar să nu se îngraşe, dar să şi dea jos kilogramele în plus.

Când produsele alimentare care au calorii negative sunt combinate cu alimente grase, acestea nu se depun pe silueta noastră, dimpotrivă, grăsimile sunt eliminate din organism. În acest mod funcţionează mai cu seamă fructele şi legumele precum:

Mărul: Un singur măr pe zi împiedică acumularea de kilograme. Ele conţin cantităţi mari de vitamina C, care distrug grasimea.

Sparanghelul: Ajută la descompunerea grăsimii, stimulează funcţia renală şi îmbunătăţeşte procesul circulator general. Sparanghelul distruge acidul oxalic care lipeşte grăsimea de celule şi permite eliminarea grăsimii din sistem.

Broccoli: conţine zeci de vitamine si substanţe nutritive, inclusiv niveluri ridicate de vitamine C, vitamina A, acid folic şi calciu. Conţinutul de fibre al acestei legume implică un consum ridicat de energie în timpul digestiei, ceea ce îl transformă într-un aliment eficient pentru arderea grăsimilor.

Morcovul: Culoarea distinctivă a morcovului este datorită carotenului, o formă de vitamina A care împiedică depunerea grăsimilor în organism. Ajuns în intestine, carotenul se transformă în vitamina A şi stimulează metabolismul contribuind la arderea a cât mai multe calorii. 

Portocala: Datorită  conţinutului mare de vitamina C, portocalele au un potenţial ridicat de a arde grăsimile. Ele ard caloriile şi diminuează cantitatea de grăsime din organism. Acelaşi efect îl au şi alte citrice, cum ar fi lămâile.

Ardeiul: În special ardeiul iute conţine capsaicina, un compus chimic care produce mai mulţi hormoni de stres, ceea ce duce la creşterea ratei metabolice şi la un consum mai mare de calorii. Combinarea ardeiului iute cu unele alimente grase poate ajuta la eliminarea kilogramelor în plus.


Distribuie