Dieta cu CARTOFI, o MINUNE pentru silueta ta. AFLĂ cum slăbeşti 5 kg în 4 zile

Distribuie

Cartofii au puţine calorii şi sunt săţioşi. Aceste avantaje fac din dieta bazată pe cartofi una uşor de ţinut cu ajutorul căreia slăbeşti foarte mult. Pentru aceasta însă, trebuie să ţineţi cont de câteva lucruri.

Alegeţi numai cartofi crescuţi natural, cu dimensiuni mici, dar greutate mare. Evitaţi cartofii care au coaja cu pete maronii sau verzi.

Mănâncă dimineaţa, după amiaza şi seara numai cartofi timp de 2-4 zile. Îi poţi savura copţi, piure sau fierţi dar niciodată prăjiţi.

Ca să poată fi mâncaţi mai uşor la cartofi puteţi adăuga: arpagic, mentă, chimion, chimen, boia de ardei, mărar, nucşoară, rozmarin sau usturoi proaspăt. La piure se poate folosi suc de cartofi sau ceai de plante, niciodată lapte.

Beţi cât mai multă apă şi ceaiuri de plante (brusture, urzică, coada şoricelului, păpădie)

Înainte de a reîncepe un regim alimentar normal trebuie să mâncaţi o zi fructe şi legume pe lângă cartofi.

Evitaţi să folosiţi oale, tigăi sau folii de aluminiu când preparaţi cartofii întrucât mineralele din alimente se deteriorează. Foloseşte şi coaja cartofilor sub formă de ceai. Aceasta conţine antioxidanţi şi vitamine importante şi ele într-o dietă.

Această dieta nu se recomandă femeilor însărcinate şi copiilor, persoanelor care au diabet, probleme cu inima sau epilepsie, celor aflaţi sub tratament.

Dieta pe baza de cartofi ajuta la detoxifierea organismului şi se pot pierde aproximativ 5kg in 4 zile.


Distribuie