De ce este bine să-ţi antrenezi MUŞCHII VAGINALI şi cum să o faci

Distribuie

Deseori într-un act sexual femeile rămân nesatisfăcute, adică fără orgasm. Şi atunci, condamnabilul în ochii femeii este bărbatul. Însă nu e chiar aşa. O mare parte din vină îi poate aparţine chiar femeii. Pentru a depăşi această problemă intimă trebuie să-ţi antrenezi muşchii din zona vaginală.

Muşchii intimi bine antrenaţi îţi vor asigura plăcerea maximă ţie şi partenerului tău,  aproape la fiecare act sexual. Mai mult decât atât, cu timpul vei observa că ai devenit o femeie care oferă bărbatului nişte senzaţii nemaipomenite.

Mii de femei din întreaga lume au confirmat că exersarea muşchilor din zona intimă le-au făcut viaţa mai frumoasă. După exersarea permanentă  îţi garantăm că vei oferi  aşa senzaţii unui bărbat, pe care nicio altă femeie nu i le-a redat.

Exerciţii pentru muşchii din zona intimă

Exerciţiile Kegel, numite astfel după doctorul care le-a creat, sunt nişte exerciţii simple pe care le poate face orice femeie pe neobservate, chiar şi în public.

1. Cea mai simplă modalitate este să faci exerciţii  când urinezi. Pentru a indentifica muşchii ce trebuie stimulaţi, încearcă să opreşti fluxul urinei de câteva ori, menţine câteva secunde şi apoi eliberează-l din nou.

2. Poţi încerca aceste exerciţii şi „pe uscat”, în timp ce priveşti televizorul sau te odihneşti pe canapea.  Repetă de la 10 până la 20 de ori, dar cel puţin de cinci ori pe zi.

3. O altă modalitate eficientă este să îţi menţii musculatura încordată pentru cel puţin cinci secunde, apoi o eliberezi.

4. În timp ce faci sex încordează muşchii vaginali. Astfel el va simţi o plăcută tensiune pe penis, iar tuvei fi satisfăută la maxim.

 


Distribuie