Cura de ROŞII! Care sunt BENEFICIILE incontestabile

Distribuie

În urma nenumăratelor cercetări, efectuate în vestite laboratoare din China, a fost realizat un produs de slăbit unic prin modul său de acţiune. Potrivit specialiştiilor, roşiile, în componenţa cărora intră un extract de tomate care reglează metabolismul lipidic şi plante selectate asigură o slăbire rapidă şi fără efecte secundare după prima lună de cură.

Roşiile sunt apreciate în primul rând pentru proprietatea lor de a regla digestia, de a detoxifia organismul şi pentru ajutorul lor miraculos la curele de slăbire. Mai mult decât atât, roşiile sunt un aliat în procedurile de înfrumuseţare: menţine pielea frumoasă şi sănătoasă datorită betacarotenului conţinut în legumă. De adăugat este că roşiile sunt bogate în vitamine, minerale şi antioxidanţi, fiind recomandate în special persoanelor care au probleme cardiace.

Fiindcă ne aflăm în cea mai favorabilă perioadă de consumul roşiilor îţi popunem să apelezi la o cură de slăbire din roşii. Iar pentru a te menţine în formă şi a avea un abdomen plat, nu ezita să mănânci cel puţin două roşii pe zi, pe toată perioada verii.

Ţi-am pregătit două reţete simple din roşii pe care să le incluzi în cura ta de slăbire:

I. Suc de roşii

Ingrediente: 5 kg roşii; sare.

Cum prepari: Spală roşiile şi taie felii.  Se dau prin maşina de tocat, după care amesteci compoziţia cu sare, după gust.  Se consumă nefiert, cât mai proaspăt.

Beneficii pentru sănătate: Sucul de roşii are proprietăţi antioxidante. Este, de asemenea, indicat pentru o cură de slăbire, datorită conţinutului scăzut de calorii. Un pahar cu suc de roşii, băut la micul dejun, te ajută să slăbeşti, dar şi să ai o bună digestie, mai ales dacă suferi de constipaţie.

II. Salată de roşii

Ingrediente: 500 g roşii; sare; o legătură de ceapă verde; oţet balsamic şi ulei de măsline, după gust.

Preparare: Se taie roşiile şi ceapa, după ce le-ai spălat în prealabil. Se amestecă și se adaugă sarea, oţetul şi uleiul de măsline. Se pot consuma la prânz, cât şi la cină.

Beneficii pentru sănătate: Salatele de roşii sunt indicate pe tot parcursul verii, datorită conţinutului bogat de vitamine şi de minerale. Mai mult, salata stimulează metabolismul. Totodată, datorită vitaminei A, te ajută să ai un păr sănătos, au efect antiîmbătrânire, căci stimulează producţia de colagen la nivelul pielii.

BINE DE ŞTIUT: 2 roşii pe zi asigură organismului întreg necesarul de vitamina C. 50% reprezintă scăderea riscului de atac de cord la persoanele care mănâncă frecvent roşii!


Distribuie