Cum să tratezi GRIPA fără medicamente

Distribuie

Poţi alege medicamentele care să readucă răceală de la primul simptom sau poţi scurtă durata răcelii pe cale naturală. Vezi mai jos cum să îţi faci imunitate şi să te vindeci mai uşor şi mai rapid de gripă.

1. Suflaţi nasul des – şi în mod corect

Este important să-ţi sufli nasul în mod regulat atunci când eşti răcit, dar atunci când ţi-l sufli într-un mod mai dur, presiunea îţi poate cauza o durere de urechi. Cel mai bun mod de a sufla nasul: pune-ţi un deget peste o nară, în timp ce o suflii uşor pe cealaltă. Spală-te pe mâini după suflarea nasului, scrie femina.rol.ro.

2. Odihneşte-te

Odihna este pe primul loc atunci când răceala sau gripa sunt pe cale să te doboare. Odihna ajută organismul să lupte cu răceala, mai ales când sistemul imunitar este la pământ. Aşa că ajută-ţi organismul lenevind puţin sub o pătură.

3. Gargara 

Cu o gargară poţi preveni durerea în gât şi să aducă un ajutor temporar. Încearcă sa dizolvi o linguriţă de sare în apă caldă şi să faceţi garagara de patru ori pe zi. Pentru a reduce durerile în gât, încercaţi o gargara cu un astringent – cum ar fi un ceai care conţine tanin – pentru a strânge membranele. Sau utilizează o gargară groasă, vâscoasă făcut cu miere. 

4. Bea ceaiuri

Lichidele calde calmează congestia nazală, ajută la prevenirea deshidratării şi pot calma inflamaţia membranele incomode de la linia nasului cu gâtul.

5. Fă duşuri fierbinţi

Duşurile fierbinţi hidratează căile respiratorii şi te relaxează. Dacă eşti ameţit de la gripă, alege un duş fierbinte stând jos şi fă o baie cu buretele.

6. Daţi cu crema sub nas

O tamponare cu o cremă mentolată sub nas poate deschide căile respiratorii şi poate calma pielea iritată de la baza nasului. Mentol, eucalipt şi camfor au toate ingrediente uşoare de amorţire care pot ajuta la ameliorarea durerii creată de stersul nasului.

7. Aplică pachete calde sau reci în jurul sinusurilor tale pentru a le elibera 

Orice temperatură te poate ajuta să te simţi mai confortabil. Poţi cumpăra pachete de unică folosinţă calde sau reci, de la farmacie sau ţi le poţi face chiar tu. Ia un prosop umed şi încălzeşte-l pentru 55 secunde în cuptorul cu microunde (căldura primul test pentru a te asigura că este potrivit pentru tine) sau ia o pungă mică de mazăre congelată pentru a o utiliza drept un pachet rece.

8. Dormi cu o pernă în plus sub cap

Acest lucru te va ajuta cu drenajul căilor respiratorii. Dacă unghiul este prea ciudat, încearcă introducerea unei perne între saltea şi somiera pentru a crea o pantă mai mică.

 


Distribuie