Cum să-ţi potoleşti, în mod sănătos, foamea între mese

Distribuie

Ţi se face foame între mese şi apar ispitele în formă de biscuţi, bomboane sau covrigei? Nu, nu ai de ce să te îngrijorezi pentru că asta este o cerinţă firească a organismului. Pentru a evita consumul de calorii în plus, trebuie să alegi alimentele cu o valoare energetică scăzută. De aceea, Zumi.md îţi vine în ajutor cu nişte sfaturi despre alimentele care îţi vor potoli foamea, paralel, păstrându-ţi sănătatea.

Combină fructele cu proteinele
Mănâncă un măr şi un pahar de lapte degresat pentru a îmbunătăţi metabolismul şi accelera arderea de calorii.

Cosumă fibre şi proteine

Pentru a achziţiona energie pentru o perioadă mai lungă de timp, mănâncă spre exemplu: avocado umplut cu brânză de vaci. Acest lucru va asigura 9 grame de proteine şi 7 grame de fibre pentru doar 20 de calorii.

Dacă ţi-e poftă de ceva inedit, poţi încerca biscuiţi din cereale integrale cu conserve de ton (fără aditivi). Vei obţine şi acizi grăsimi omega 3.
Creveţii sunt, de asemenea, o opţiune.

Milkshake cu iaurt şi fructe de padure, care te va ajuta şi în pierdere în greutate, datorită fructelor de pădure.  Dacă nu ai fructe de pădure  proaspete, poţi pune şi congelate, dar fără zahăr.

Mirosul de zmeură te ajută să slăbeşti

O nouă cercetare a descoperit o modalitate de a uşura suferinţa femeilor la pierderea în greutate. Descoperirea senzaţională se bazează doar pe mirosul zmeurei, care le-ar putea face pe femei mai slabe şi mai frumoase.
Zmeura conţine asa-numita “cetone”, care este frecvent utilizată ca un supliment alimentar în industria cosmetică şi de parfum. Un kilogram de fructe poate slăbi între unu şi patru miligrame.
Secretul constă în nivelurile crescute ale hormonilor, care reglează metabolismul. Nivelurile ridicate ale acestui hormon înseamna rezervarea puţina a grăsimilor. Cercetătorii asigură rezultate excelente, fără diete stricte şi exerciţii fizice istovitoare.

Tu cât de sănătos îţi potoleşti foamea între mese?


Distribuie