Cum sa obţii un ABDOMEN PLAT în 24 de ore

Distribuie

Pentru a arăta bine şi pentru a avea un abdomen plat, pe lângă faptul că trebuie să facem sport, este important să ne alimentăm corespunzător. În 24 de ore este posibil să obţinem un abdomen plat, care să ne evidenţieze formele şi să ne permită să purtăm orice haină dorim.

Pentru a obţine un abdomen plat în doar 24 de ore, trebuie să urmezi un program special de alimentare. Aşadar, dimineaţa, la ora 7:00 se recomandă o lingură de oţet de mere cu apă. Dacă veţi începe cu acest aperitiv, veţi consuma mai puţine calorii în restul zilei. Aperitivul ajută la golirea mai lentă a stomacului, după cum a demonstrat un studiu american.

La opt dimineaţa mâncaţi terci cu ovăz preparat din 50 de grame de ovăz, 50 de grame de tărâţe de ovaz şi apă, condimentat cu un vârf de scorţişoară. Deoarece fibrele din ovăz combat constipaţia, sunt o cauză frecventă de balonare, iar scorţişoara reglează glicemia, stabilizând apetitul.

Gustarea de dimineaţă trebuie să conţină trei tulpini de ţelină şi 30 de grame de unt de alune. Ţelina este un diuretic puternic, care ajută corpul să scape de lichidele în exces. Totodată, ea este bogată în potasiu, reduce retenţia de apă în organism. Untul de alune este o sursă de proteine care sunt sufieciente până la prânz.

La prânz, se recomandă un avocado feliat, 20 de grame de roşii decojite coapte la cuptor şi două felii de pâine integrală. Avocado conţine grăsimi nesaturate benefice pentru organism, iar roşiile coapte reduc constipaţia.

Pentru gustarea de după amiază, specialiştii recomandă o lingură de seminţe de in cu iaurt natural. Seminţele de in accelerează tranzitul intestinal, iar iaurtul menţine sănătatea tubului digestiv.

Pentru cină, trebuie să consumaţi 80 de grame de piept de pui sau de curcan prăjit cu o pătrime de unt, la care se adaugă 250 ml de vin roşu şi sucul din jumătate de lămâie, cu 100 grame de păstai verzi fierte şi un cartof copt. Pieptul de pui sau de curcan este o sursă bună de proteine, cu un conţinut redus în grăsimi, iar legumele combat balonarea.


Distribuie