Cele mai bune sfaturi de pus în practică dacă te lasă MEMORIA

Distribuie

Atunci când ne bazăm pe memorie şi ea ne decepţionează, suntem supăraţi şi iritaţi. Când memoria ne face probleme, dăm vina pe stres şi oboseală. Problema este că aceasta influenţează nu doar persoanele în vârstă, dar şi pe cei tineri.

Pentru a evita situaţiile neplăcute când memoria joacă feste, ar trebui să întreprindem câteva măsuri importante de protecţie.

Fiţi cât mai activi din punct de vedere social. Întâlniţi-vă cu prietenii, socializaţi, povestiţi, faceţi lucruri inedite şi nu uitaţi să vă descătuşaţi de emoţiile negative.

O altă problemă care accelerează pierderea memoriei este dieta. Un regim echilibrat, care nu conţine grăsimi, tutun, alcool şi substanţe nocive pentru organism ajută corpul să se simtă confortabil, să fie pregătit de noi încercări şi să memorizeze lucrurile noi.

Zilnic, faceţi 30 de minute de exerciţii cardiovasculare: ciclism, înot,mers rapid.

În fiecare noapte trebuie să dormiţi 7-8 ore de somn neîntrerupt. Zilnic, puteţi lua suplimente alimentare, care îmbunătăţesc organismul şi circulaţia sanguină.

Pentru ameliorarea problemelor legate de memorie, încercaţi să faceţi cât mai multă mişcare şi să efectuaţi exerciţii care să amelioreze circulaţia sângelui.

Dacă nici aceste exerciţii nu vor avea rezultate asupra memoriei şi atenţia scade în continuare, apar stările de dezorientare, ameţeli, vârtejuri, uitări repetate, tulburări de somn, cel mai bine apelaţi un medic specialist.

Aveţi grijă de sănătate!


Distribuie
..