Ce trebuie să bei ca să ai un SOMN liniştit

Distribuie

Somnul este necesar organismului în mod special pentru odihnă şi pentru posibilitatea de relaxare. Este important să dormim 7 – 8 ore, pentru a permite organismului să se odihnească şi să fie capabil să muncească.

Activităţile de rutină sunt deseori un motiv de oboseală şi care determină organismul să se odihnească. Din anumite motive, organismul poate fi supraobosit, iar acest lucru să cauzeze incapacitatea de odihnă. Pentru a avea parte de un somn liniştit, iată ce trebuie să consumaţi:

Ceai verde decofeinizat

Ceaiul verde conţine acidul teanina, care produce un efect uşor tranchilizant şi astfel, induce mai uşor starea de somn şi relaxare. Este adevărat că ceaiul are o cantitate mare de cofeină, din acest motiv este bine să căutaţi variante decofeinizate, dacă aveţi dorinţa de a-l consuma seara.

Apa pură din nucă de cocos

Apa din nuca de cocos este un bun tonic pentru organism, aceasta te poate ajuta să dormi mai bine. Motivul constă în sursa de potasiu şi magneziu care ajută musculatura să se relaxeze. De asemenea, conţine şi vitamine care sunt importante în reducerea stresului.

Un milkshake cu banane

Datorită magneziului şi potasiului, bananele sunt bune de consumat înainte de culcare. Specialiştii recomandă un shake care conţine banane: datorită mineralelor foarte benefice, organismul se relaxează şi astfel somnul este mai liniştit şi mai odihnitor.

Sucul cu cireşe roşii alungă insomnia

Este demonstrat faptul că un pahar de suc de cireşe roşii consumat seara, înainte de culcare, scade apariţia insomniilor. Explicaţia vine din faptul că cireşele conţin melatonina, un antioxidant cunoscut pentru puterea lui de a regla organismul şi de a induce somnul. Pentru a avea efect, sucul trebuie să fie făcut acasă.

Ceai de roiniţă

Această plantă are frunze asemănătoare cu menta, dar cu o aromă mai dulce şi un gust răcoritor de lămâie. Ceaiul de roiniţă este indicat pentru perioadele tensionate şi pentru calmarea stărilor de anxietate. Această plantă este folosită încă din antichitate pentru că reduce şi previne insomniile.


Distribuie