Ce să faci ca să reduci durerea şi inflamaţia

Distribuie

Când vine vorba de dureri și inflamații, fiecare dintre noi are cel puțin o pastilă împotriva lor. Însă ideea de bază este să prevenim, nu neapărat să tratăm, mai ales că majoritatea disconforturilor provin din inflamații cronice, acute.

Iată câteva moduri în care poți preveni durerea, potrivit oanacuzino.ro:

Mănâncă proteine la fiecare masă

Majoritatea consumă proteine la cină, însă consumate la micul dejun sau la prânz, ajută ficatul să se detoxifice. Alege carne de pui, pește, ouă, lactate cu conținut redus de grăsimi, legume.

Bea ceai verde

Ceaiul verde conține anumite substanțe care luptă împotriva radicalilor liberi și ajută la detoxifierea corpului. Idealul ar fi să consumi trei căni pe zi, dar chiar și una ajută.

Yoga

În timp ce sportul ajută sănătatea, un antrenament prea intens poate dăuna și poate fi asociat inflamației. Între antrenamente, dedică și puțin timp pentru yoga, mai ales că poate fi un bun aliat împotriva durerii.

Gătește la foc mic

Atunci când gătești carne – de vită, porc, pește – la temperaturi foarte mari, îți crești de fapt șansele de a dezvolta cancer. Încearcă deci să gătești la temperaturi mai mici, pentru a minimiza efectele nocive.

Nu mai aduce „tehnologia” în dormitor

știm cât de importante sunt gadgeturile pentru viața de zi cu zi, însă atunci când le aduci în dormitor practic lași ușa deschisă durerilor și inflamațiilor. Lumina de la display-ul acestora poate deranja ceasul biologic și se poate ajunge la tulburări ale somnului.

Renunță la băuturile cu îndulcitori

Fie că sunt normale sau diet, acestea vor fi bogate în fructoză și îndulcitori artificiali, care vor ridica nivelul insulinei din corp.


Distribuie