Aceste produse calmează durerea mai eficient decât orice analgezic

Distribuie

Durerea este un semnal că ceva nu e în regulă cu organismul nostru. Uneori durerea este acută și de scurtă durată, dar unele persoane sunt nevoite să se confrunte permanent cu ea, suferind de dureri cronice asociate cu artrita, reumatismul sau migrenele.

De obicei, noi încercăm să scăpăm de senzația de durere, în primul rând cu ajutorul medicamentelor. Dar puțini știu că sunt unele alimente care au efect analgezic. Iată care sunt cele mai eficiente.

ALIMENTE ÎMPOTRIVA DURERILOR

1. Cireșe sau vișine

Este important ca cireșele sau vișinele să fie de culoare închisă, deoarece anume pigmentul are efecte antispastice. Consumul acestor alimente se recomandă în cazul durerilor la nivelul articulațiilor, tulburărilor digestive și inflamațiilor.

1

2. Mentă

Mentolul conținut în această plantă are un efect antispastic asupra musculaturii. În cazul durerilor de cap este recomandată masarea ușoară a scalpului cu câteva picături de ulei esențial din mentă.

2

3. Iaurt natural

Este potrivit pentru ameliorarea durerii cauzate de afecțiunile sistemului digestiv. Bacteriile lactice conținute în iaurt au un efect pozitiv asupra tractului gastro-intestinal.

3

4. Curcumă

Aici este vorba despre praf de curcumă. Condimentul are un efect anti-inflamator puternic și oferă bucatelor o frumoasă nuanță de culoare galben-portocaliu.

4

5. Tahini

Tahini este o pastă din semințe de susan, care este adesea folosită în bucătăria grecească. Tahini conține cantități mari de calciu și magneziu, care sunt indispensabile în cazul durerilor musculare și al afecțiunilor musculo-scheletice.

5

6. Aloe Vera

Aloe Vera acționează ca un calmant natural eficient pentru inflamarea pielii. De asemenea, această planta se descurcă bine cu problemele tractului gastrointestinal, reducând iritarea și durerea. În cazul problemelor de stomac, sucul de aloe vera diluat cu apă se administrează de două ori pe zi.

6

7. Papaya

Acest fruct conține papaină care posedă proprietăţi antiinflamatorii. Este foarte eficient în combinație cu ananasul, care este o sursă bogată de bromelaină. Ambele alimente acționează benefic în tratarea durerilor și ajută la reducerea inflamației.

7

8. Ghimbir

Ghimbirul este considerat aspirina florei. Rădăcina de ghimbir are efecte antiinflamatorii ce ajută la reducerea durerii afecțiunilor musculo-scheletice. Ghimbirul poate fi măcinat într-o pastă și aplicat pe zona afectată. Consumul de ghimbir ajută în lupta cu infecțiile tractului respirator, iar în timpul sarcinii previne stările de greață.

8

9. Pește marin

Peștele marin, cum ar fi somonul, bogat în omega-3, îmbunătățește circulația sângelui și are un efect benefic asupra inimii.

9

10. Ardei iute

Ardeiul iute conține capsaicină, o substanță care este adesea folosită ca analgezic. Aceasta se distribuie rapid prin corp, ajunge la focarul de durere și îl neutralizează. Tinctura de ardei iute este recomandată pentru durerile de spate sau articulare. Atenție! Ardeiul iute poate afecta membranele mucoase.

10

Dacă vă confruntați în mod regulat cu dureri, nu uitați să utilizați produsele menționate în lista de mai sus, care vă pot fi de ajutor în asemenea caz.

Dacă știți că în curând veți avea senzații de durere, adăugați în dieta dvs. câteva dintre produsele menționate mai sus, deoarece acestea vă vor ajuta să faceți față simptomelor neplăcute.

În acest caz veți avea un substitut natural pentru analgezice care ne afectează nu doar ficatul, dar și portofelul.

sanatosi.com.


Distribuie