20 de alimente sănătoase care au mai mult zahăr decât credeai

Distribuie

Urâm să spunem asta, dar toți consumăm alimente care conțin mai mult zahăr decât credem.

Aici găsești 20 de mâncăruri cu cel mai mare conţinut de zahăr.

  1. Poate crezi că ești cu un pas în față în legătură cu mâncarea sănătoare prin faptul că mănânci un mic dejuns plin de ovăz, dar pachetele de ovăz instant cumpărate de la supermarket conțin mai mult zahăr decât crezi – de exemplu, un astfel Conțin 12 grame de zahăr per pachet, însemnând o lingură întreagă.

  2. Pâinea cu siguranță este unul din alimentele despre care ai crede că nu conține zahăr, dar din păcate chiar și pâinea din făină integrală poate conține mai mult decât crezi. O felie de pâine integrală poate conține până la 2 grame de zahăr.

  3. Vești proaste. Smoothie-urile sunt pline cu zahăr. E adevărat, este vorba despre o sursă naturală, mai ales dacă îl faci acasă, dar asta nu înseamnă că un pahar mediu are până la 7 lingurițe de zahăr.

  4. Marile branduri de unt de arahide pot fi foarte delicioase, dar 2 linguri din acel delicious unt sunt echivalentul a peste 3 grame de zahăr.

  5. Faptul că granola are zahăr, nu ar mai trebui să reprezinte o surpriză pentru tine – practic mănânci biscuit mărunțit. Un bol conține 30-40% din doza ta zilnică de zahăr recomandată.

  6. Batoanele energizante sunt pline de semințe și bunătăți sănătoase, nu? Într-un fel. Însă sunt pline și de zahăr. Din păcate, un baton conține, în medie, aproximativ 20 de grame de zahăr. Asta înseamnă 4 lingurițe.

  7. Fructele uscate sunt pline de zahăr. Pentru că fructelor uscate li s-a eliminat apa, concentrează de fapt zahărul. Mâncand doar un singur pachet vei consuma 2 cuburi întregi de zahăr.

  8. Nu toată lumea spune că ar trebui să facem suc natural? Ei bine, atâta timp cât sunt bazate pe legume. Sucul de legume conține vitamine, dar 250 ml de suc de portocale conține 26 de grame de zahăr.

  9. Fructul este o parte esențială a dietei, dar în ultimii ani nutriționiștii optează mai mult pentru legume decât fructe. Un măr mediu conține 4 cuburi de zahăr.

  10. Chiar și iahnia de fasole conține zahăr în abundență. 3 lingurițe, mai exact.

  11. Crezi că mănânci puțin și relativ ușor dacă la cină alegi o bucată de carne la grătar și salată, dar sosurile deja pregătite pot fi periculoase pentru silueta ta, chiar dacă le folosești doar ca pe un dressing light. Vei afla că 3 cuburi de zahăr într-o singură lingură.

  12. Cerealele sunt un pericol. Dacă te uiți pe eticheta oricărui brand, vei vedea că zahărul apare deseori printre primele ingrediente. Într-un bol plin cu cereale integrale se găsesc 8 cuburi de zahăr.

  13. Salata de varză pare chiar mai periculoasă ca dulciurile. Într-o porție medie există 23 de grame de zahăr – echivalentul a 11 cuburi de zahăr.

  14. Și noi iubim gemul, dar chiar și când este făcut în casă, gemul nu poate fi clasificat drept gem dacă produsul final conţine mai puțin de 60% zahăr. O singură lingură conține în jur de 6,5 grame de zahăr.

  15. Într-un baton mediu de proteine există 20 de grame de zahăr. Sunt perfecte pentru a fi mâncate înainte să faci sport și ai nevoie de o dietă bogată în proteine, dar cu siguranță nu trebuie să exagerezi cu ele.

  16. Dressing-ul pentru salată cumpărat de la supermarket nu este sănătos deloc. De obicei, plin de maioneză, dressingul franțuzesc pe care l-ai mâncat seara trecută conține 2 lingurițe de zahăr pentru 2 linguri de produs.

  17. Sosul pentru paste te poate surprinde, dar o treime dintr-un borcan mediu conţine aproximativ 15 de grame de zahăr. Adică 3 lingurițe de zahăr.

  18. Iaurtul de fructe de obicei are gust de pudding pentru că, ei bine, cam este. Chiar și o singură porție poate conține 19 grame de zahă, echivalentul a 9 cuburi de zahăr.

  19. Supa de roșii făcută în casă poate fi una dintre cele mai bune opțiuni pentru masa de prânz când vine vorba de mâncare sănătoasă, dar cutiile pe care le cumperi de la supermarket conțin 10 grame de zahăr per ceașcă.

  20. Apa vitaminizată sau cea cu arome și energizantele pot părea sănătoase, dar sunt pline de substanțe care pot dăuna. O sticlă medie de Vitamin Water conține 21 de grame de zahăr, scrie glamour.ro.


Distribuie