Fahion ALERT! Geata PETRA vine să înlocuiască Hermes Birkin

Distribuie

Brand-ul Everlane lansează luna viitoare geanta Petra, un accesoriu de lux, la un preţ accesibil, pe care deja 7.500 de fashioniste au declarat că îl vor cu orice preţ. Dorinţa de a intra în posesia unei noi genţi din piele extrem de chic le-a determinat pe fashionistele din întreaga lume să se înscrie deja pe o listă de aşteptare ce pare interminabilă, aidoma celora de la celebrele genţi Hermesi

Brand-ul Everlane lansează în luna noiembrie geanta întitulată Petra, iar pe lista de aşteptare s-au înscris deja nu mai puţin de 7.500 de doamne şi domnişoare din întreaga lume.  Disponibilă în trei variante, cu preţuri diferite – Magazine (325 de dolari), Market (365 de dolari) şi Portofolio (425 de dolari) – geanta este confecţionată 100% din piele italienească, informează ADPM.

Credem că are atâta succes pentru că este un produs foarte bun din punct de vedere calitativ, disponibil în forme şi culori clasice. Este confecţionată într-o fabrică din Italia cu care lucrează mai multe brand-uri de lux. Diferenţa între noi şi ei constă în preţ – ridicat la ei, accesibil la noi”, explică un reprezentant Everlane.

Geanta Petra este produsă anul acesta într-o serie limitată de 1000 de bucăţi, urmând ca abia la începutul anului viitor să fie confecţionate mai multe.

Everlane, un brand disponibil exclusiv online, care s-a lansat în urmă cu doi ani, a devenit rapid cunoscut graţie tricourilor premium de bumbac pe care le comercializează contra sumei modice de 15 dolari.

Transparenţa reprezintă cheia succesului pentru această companie, care, zilele următoare, va lansa o secţie specială a site-ului, pentru a le permite cumpărătorilor accesul în „culisele” de producţie.


Distribuie