Te trezeşti greu de dimineaţa? Iată câteva sfaturi pe potrivă

Distribuie

Trezitul de dimineaţa este o mare problemă pentru tine? Dacă te afli printre leneşii pe care nici măcar sirena nu-i poate deştepta, iată 5 sfaturi practice ca să-ţi începi ziua mai uşor.

Ai grijă la alimentaţie. O dietă zilnică dezechilibrată poate avea un impact negativ asupra sănătăţii noastre şi implicit asupra stării de bine. Consumă mai multe alimente care-ţi dau energie, cum ar fi merele sau mierea.

Păstrează la îndemână o ceaşcă de cafea decofeinizată. Acest sfat este pentru cazuri extreme, dar o ceaşcă de cafea sau de ceai verde poate fi o modalitate bună de a te ajuta să te trezeşti mai uşor dimineaţa.

Mută alarma de lângă tine. Acest truc este foarte simplu şi foarte util. Plasează alarma mai departe de pat, ca să te ridici pentru a o opri.

Evită să bei cafea seara. Insomnia pe care ţi-o poate provoca o ceaşcă de cafea sau un pahar de băutură cu cofeină are efecte secundare dimineaţa, când simţi nevoia să dormi mai mult.

15 minute de exerciţii fizice. De atât ai nevoie să te revigorezi dimineaţa! Câteva flotări şi extensii de braţe sunt mai eficiente decât o cafea. 


Distribuie
..