Ce probleme sexuale poţi avea, dacă lucrezi pea mult

Distribuie

Tot mai mulţi oameni sunt supuşi unui ritm de viaţă prea agitate, iar asta influenţează potenţialul sexual. Astfel că, un program de lucru mult prea încărcat îţi poate aduce o creştere profesională, însă viaţa ta intimă va avea de suferit considerabil.

Dacă eşti obosit, nu mai ai chef să faci sex, iar dacă nivelul stresului e exagerat de mare, nici măcar nu te mai gândeşti la sex pentru lungi perioade de timp. 

 Iată care este lista dificultăţilor cauzate de munca în exces, indiferent care ar fi tipul muncii prestate, potrivit sfatulparintilor.ro.

1. Vei avea mai puţin timp pentru sex.

2. Vei fi prea obosit(ă), astfel încât sexul nu va mai prezenta interes pentru tine.

3. E posibil să ajungi mult mai greu la orgasm.

4. Va fi dificil să reuseşti să te relaxezi în pat.

5. Dacă eşti femeie, te vei lubrifia mai greu sau deloc. 

6. Efectele stresului e posibil să te împiedice să oferi partenerului suficientă afecţiune sau răbdare pentru preludiu.

 7. Probabil vei opta pentru aceleaşi mişcări în partidele de sex.

 8. Partenerul tău e posibil să fie din ce în ce mai dezamăgit de relaţia cu tine, afectat(ă) fiind de stresul şi munca în exces.

Cum rezolvi problema

–  Începi prin a fi foarte sincer cu partenerul tău, acesta ar fi cel mai important prim pas pe care trebuie să-l faci. 

–  Încearcă să-i acorzi partenerului tău un pic de atenţie. 

– Gândeşte-te la felul în care îi vorbeşti partenerului tău. Încearcă să foloseşti un ton adecvat şi călduros, nu ca cel pe care îl foloseşti la serviciu.

– Încearcă să nu laşi preocupările de la muncă să interfereze cu vacanţele voastre sau cu weekend-urile.

– Fă din rarele momente de sex unele speciale şi nu permite ca partenerul să ajungă să creadă că e doar un substitut al masturbării.

–  Readu varietatea în pat. Evită rutina şi aceleaşi mişcări şi încearcă să retrăiţi alături primele momente în care v-aţi cunoscut.

– Mănâncă întotdeauna micul dejun. Chiar şi dacă mănânci doar un bol de cereale cu lapte, tot o să conteze pentru organismul tău.

– Ia întotdeauna o pauză de masă la prânz. Nu contează dacă nimeni din biroul tău nu iese în pauza de prânz, tu fă-o şi menţine-ţi acest obicei. Poate dacă te vor vedea pe tine că perseverezi, vor începe şi alţii să acorde atenţie prânzului.

–  Bea mai multă apă. Persoanele deshidratate sunt cu mult mai iritate şi nervoase decât cele hidratate corespunzător.

–  Fă sport. Regulat. Măcar 30 de minute pe zi. Întregul organism va fi cu mult mai bine oxigenat şi astfel nivelul stresului va scădea considerabil.

 


Distribuie