Alimentaţia şi sexul. Descoperă ce să mănânci pentru a mări libidoul

Distribuie

Legătura dintre sex şi mâncare nu este dată doar de imaginea căpşunelor cu frişcă şi ale ciocolatei. Mai multe studii au arătat că anumiţi nutrienţi şi alimente chiar joacă un rol important în mărirea libidoului şi susţinearea unei vieţi sexuale normale. Altele, dimpotrivă, sunt „moartea pasiunii”.

Căpşunele. E drept, sunt „sexy” înmuiate în frişcă. Dar nu numai atât. Circulaţia sângelui este cheia în ceea ce priveşte activitatea sexuală atât la femei, cât şi la bărbaţi, iar căpşunele pline de antioxidanţi sunt benefice pentru inimă şi artere, scrie click.ro. În plus, cum conţin şi vitamina C, sunt mari şanse să mărească numărul spermatozoizilor la bărbaţi, aflăm de pe health.com.

Avocado. Bogat în antioxidanţi, vitamina E, B6, potasiu, acest fruct îmbunătăţeşte circulaţia sângelui şi ajută prevenirea problemelor cardiace. Bărbaţii care au astfel de probleme sunt de două ori mai predictibili de a avea disfuncţii sexuale şi probleme cu erecţia deoarece cauza amândurora o reprezintă deteriorarea arterelor.

Condimentele picante, cum este chili. Şi acestea cresc circulaţia sângelui astfel încât, în câteva momente vei fi gata de acţiune.

Migdalele. Conţin zinc (un mineral care intensifică hormonii sexuali la bărbaţi şi creşte libidoul), seleniu (ajută femeile în problemele legate de infertilitate) şi vitamina E (pentru buna funcţionare a inimii).

Seminţele de susan şi stridiile. Cresc nivelul testosteronului la bărbaţi graţie conţinutului mare de zinc.

Ciocolata. conţine feniletilamină, un stimulent ce garantează o stare imediată de excitare.

EVITĂ, în schimb, alcoolul rafinat, mesele grase, fripturile, lactatele şi ceaiurile relaxate. Toate acestea inhibă dorinţa, dau balonare, digestie îngreunată sau îţi provoacă somnolenţă.


Distribuie