Top 5 alimente ieftine, dar sănătoase

Distribuie

Dacă alimentele bio ţi-au dat bugetul peste cap, nu dispera! Există mâncăruri sănătoase pe care le poţi integra în dieta zilnică, făra a cheltui pe ele o căruţă de bani.

1.    Ouă

Indiferent că le consumi la micul dejun, la prânz sau la cină, ouăle sunt extrem de săţioase şi în plus, sunt foarte ieftine. Dacă mai iei în calcul şi faptul că reprezintă o adevarată sursă de proteine, cu siguranţă le vei include pe următoarea ta listă de cumpărături.


2.    Cartofi

Cartofii au o imagine negativă, pentru simplu fapt că ţi-i imaginezi prăjiţi şi plini de grăsime. Dar dacă înveţi să îi găteşti sănătos, te vei putea bucura de avantajele lor. De exemplu, îi poti consuma fierţi, în salate, sau copţi, ca garnitură.


3.    Banane

Le poţi consuma simple, ca gustări, sau le poţi combina la micul dejun, cu cerealele tale preferate. Pe lângă faptul că au un preţ accesibil, bananele au un conţinut bogat de potasiu şi fibre.

4.    Paste integrale

E timpul să incluzi pastele integrale în meniul tău, pentru că sunt foarte bogate în proteine şi în vitamina B. Pentru o dietă sănătoasă, consumă-le cu sos de roşii, cu legume proaspăt tăiate sau cu fructe de mare.

5.    Sfecla rosie

Renunţă la prostul obicei de a combina carnea cu orez, cartofi sau paste. Înlocuieste garniturile cu nişte salate delicioase, dar mai ales sănătoase. Sfecla roşie e un bun exemplu, iar preţul său se adaptează oricărui buzunar.

Sursa: perfecte.ro 


Distribuie