Iată ce alimente trebuie să consumi la micul dejun pentru a fi în formă

Distribuie

Micul dejun este cea mai importantă masă pentru că îţi asigură energia pe întreg parcursul zilei. Pentru a avea această energie trebuie să cunoşti şi ce alimente trebuie să consumi, pentru că nu toate sunt potrivite pentru a fi consumate dimineaţa. Ca să ai o zi bună trebuie să consumi cât mai multe alimente bogate în minerale şi vitamine. Iată care sun acestea:

Cerealele integrale – cerealele sunt unele dintre alimentele preferate pentru micul dejun. Acestea însă trebuie să fie integrale, fără adaos de zahăr. Le puteţi consuma cu lapte, iar pentru un gust mai bun, adăugaţi şi câteva seminţe, nuci sau stafide.

Ouăle – acestea sunt ideale pentru prima masă. Este de dorit să le consumi fierte şi nu prăjite. Acestea îţi vor da un plus de energie. Nu trebuie să faci exces, 2 ouă sunt de ajuns. Încearcă să eviţi cât mai mult uleiul la micul dejun.

Bananele – acestea te ajută să te menţii sătulă pentru mai mult timp. Dacă obişnuieşti să mănânci cereale dimineaţa atunci poţi amesteca şi câteva bucăţi de banană în ele.

Iaurtul – dacă eşti grăbită şi nu mai reuşeşti să iei micul dejun acasă, atunci poţi să-ţi iei un iaurt la birou. Acesta este o sursă minunată de proteine şi calciu.

Pâinea – 2 sau 3 felii de pâine sunt ideale pentru micul dejun, nu mai mult. Încearcă să-ţi faci un sandwich cu brânză şi roşie sau castravete. Evită să consumi dimineaţa crenvuşti sau şuncă pentru că acestea îţi îngreuneză stomacul.

Brânza de vaci – aceasta reprezintă o sursă minunată de calciu. Un pic de brânză în care poţi să adaugi câteva seminţe, îţi vor da energia de care ai nevoie.

Pentru a fi mereu frumoasă şi în formă, ia în fiecare zi un mic dejun sănătos!


Distribuie