Mănâncă SĂNĂTOS înlocuind alimentele dăunătoare cu cele pline de VITAMINE

Distribuie

Dacă mâncăm sănătos, nu înseamnă că trebuie să ne sacrificăm plăcerile şi să mâncăm feluri de mâncare fără gust. Asta pentru că apelăm la înlocuitorii sănătoşi, care îţi aduc şi mulţumire gustativă dar şi sănătate.

Foloseşte quinoa în loc de orez sau paste. Orezul alb şi pastele sunt prea bogate în carbohidratiţi. Quinoa este una dintre cele mai sănătoase şi nutritive cerealee, este minunată alături de sosuri, de altfel ca şi pastele şi orezul, dar diferenţa este că aceasta conţine proteine complete şi aminoacizi esenţiali.
Înlocuieşte pastele cu dovleac. Taie dovlecelul în fâşii subţiri, adaugă sosuri şi vei obţine un fel de mâncare excelent şi foarte potrivit pentru vară.

Foloseşte apa de nucă de cocos în locul băuturilor rehidratante, mai ales atunci când faci multă mişcare şi ai nevoie de surse de potasiu şi electroliţi. Apa de nucă de cosos este incomparabil mai bună şi oferă necesarul de minerale necesar într-o proporţie mai bună în comparaţie cu alte băuturi.

Înlocuieşte pastele cu spanac. Adaugă aceleaşi sosuri de tomate. Spanacul fiert poate fi o bază perfectă pentru sosuri de roşii, fiind totodată şi o sursă bogată de vitamine, minerale, fitonutrienţi, cu efecte anti-inflamatorii şi anti-cancer.

Înlocuieşte chipsurile cu varza. Cu greu ne uităm la chipsuri de cartofi deoarece toată lumea ştie că sunt dăunătoare pentru sănătate. Te poţi bucura de aroma şi plăcerea de a ronţăi înlocuind chipsurile cu varză sau frunze de salată. Taie-le în bucăţi potrivite, adaugă un pic de ulei, sare şi piper, iar apoi pune-le în cuptor 10-15 minute la 180 de grade.
Înlocuieşte mereu cartofii cu conopida. Astfel ai mai multe proteine şi cu  cu de patru ori mai puţine calorii.

Crutoanele le poţi înlocui cu nuca. Ele nu-ţi aduc decât calorii goale, în timp ce nucile dau o savoare specială tuturor mâncărurilor.


Distribuie
..