Lista BĂUTURILOR la care TREBUIE să renunţi

Distribuie

Când te gândești la cum să îți modifici dieta în încercarea de a pierde greutate sau să îți întreții sănătatea, este ușor să te uți la contribuția pe care o au băuturile. Nu toate băuturile sunt însă bune. Iată 7 băuturi la care ar trebui să renunţi.

1. Ceaiul cu gheață

Este o alegere atractivă într-o zi toridă și poate părea o alternativă sănătoasă în comparație cu celealte sucuri, scrie fabuloase.ro

Totuși, dezavantajele ceaiului cu gheață depășesc avantajele, deci acesta nu este cea mai înțeleaptă alegere.

Cele mai populare branduri de ceai conțin cel puțin 250 de calorii, și vei fi dezamăgită să afli că multe dintre ele conțin mai mult zahăr decât te-ai aștepta.

Decât să cumperi acest fel de ceai, încearcă să îți faci singură. Dacă adaugi zahăr, asigură-te că e o cantitate mică (de preferabil zahăr brun), și încearcă să reduci treptat cantitatea până când te obișnuiești să bei fără zahăr.

2. Ciocolată caldă

Poate că știi deja că ciocolata caldă este nesănătoasă, dar probabil nu ești conștientă de cât de dăunătoare pot fi ingredientele din ea.

În general, ciocolata caldă pe care o cumperi din cafenele este foarte rea din toate punctele de vedere. Această băutură conține 22 g de grăsimi saturate și 85 g de zahăr.

Dacă vrei o băutură care să îți satisfacă pofta de ciocolată, caută-le pe acelea care conțin mai puțin de 100 de calorii și foarte puțin zahăr. Dacă le faci cu apă fierbinte în loc de lapte, atunci poți să te bucuri de ele fără vină.

3. Apa cu arome

Apele cu arome încearcă să te ademenească pretinzând că au vitamine și alți nutrienți, dar nu te lăsa păcălită de aceste afirmații.

Chiar și acelea care promit să îți ofere vitamine bune pentru corpul tău, acestea pot face mai mult rău din cauza cantității de zahăr pe care o conțin. În unele cazuri, vitaminele din apele cu arome sunt solubile în grăsime. Dat fiind faptul că apa nu conține grăsimi, este puțin probabil ca organismul tău să poată absorbi cantități mari de vitamina A și E.

Dacă ești tentată de o sticlă de apă cu aromă, verifică întâi eticheta. Conținutul de zahăr înseamnă că ar fi mai bine să bei apă simplă (sau chiar o porție mică de suc natural) care asigură o cantitate de vitamine și minerale normală.

4. Băuturile energizante

Băuturile energizante pot părea o soluție în zilele pline de muncă și de învățat, dar dacă este important pentru tine să rămâi sănătoasă atunci trebuie să știi mai multe despre aceste surse de energie.

De exemplu, o băutură energizantă poate conține până la 280 de calorii și 62 de grame de zahăr.

Băuturile energizante au fost asociate cu atacuri de cord, pierderea cunoștinței, bătăi neregulate ale inimii, accidente vasculare. Dacă simți că ai nevoie de un impuls, alege o cafea.

5. Băuturi înghețate

Dacă nu îți place berea sau lichiorul și cauți să te bucuri de o băutură alcoolică, cocktail-urile sunt de obicei cele mai evidente alegeri. Vara, băuturile înghețate devin cu adevărat ispititoare.

Totuși, înainte să comanzi un cocktail ar trebui să știi în ce te bagi. Din păcate, unele băuturi conțin mai multe calorii decât o cină obișnuită, depășind chiar și 800 de calorii.

6. Milkshake-urile

Sunt deserturi lichide, deci trebuie să fii precaută ca și în cazul unei felii de tort de ciocolată.

Etichetate ca fiind sănătoase datorită cantității de calciu din ele, milkshake-urile conțin foarte multă grăsime și zahăr. Un milkshake dintr-un fast-food sau restaurant va conține între 500-700 de calorii și multe grăsimi saturate.

Totuși, poți face un milkshake sănătos acasă. Folosind un lapte degresat, înghețată fără grăsimi și o porție de căpșuni proaspete, vei fi capabilă să faci o băutură delicioasă și mai sănătoasă decât cele de la restaurante.

7. Smoothie

Pot fi o alegere bună în cazul dietelor datorită cantității de fructe și legume care reduc riscul de cancer, bolile de inimă, și au beneficii pentru corpul tău.

Totuși, aceste băuturi vândute în cafenele sunt capabile să submineze încercările ale de a slăbi.

Multe dintre ele conțin în jur de 350 de calorii și o cantitate mare de zahăr rafinat pentru a îmbunătăți gustul. Unele dintre ele sunt făcute din înghețată sau lapte.

Asta nu înseamnă că trebuie să renunți să mai bei smoothie-uri. Poți opta să le prepari acasă unde poți crea băuturi sănătoase și nutritive care îmbunătățesc sănătatea și să îți menții trupul zvelt.

Folosește un blender pentru a face un smoothie răcoritor din iaurt grecesc, fructe proaspete, și fără zahăr. Sau dacă preferi legumele, poți folosi spanac în combinație cu alte legume.


Distribuie
..