Iată ce băuturi nealcoolice trebuie să consumi ca să poţi dormi mai bine

Distribuie

Din cauza oboselii şi stresului, tot mai multe dintre noi întâlnesc grave probleme cu somnul odihnitor şi liniştit. Toată lumea ştie că, dacă vrei să dormi bine trebuie să bei nişte lapte cald înainte de culcare. Specilaiştii recomandă însă alte băuturi ca să te poţi relaxa mai bine.

Milkshake cu banană

Se pare că bananele sunt considerate unele dintre cele mai bune alimente pe care trebuie să le consumi înainte de culcare. Acestea conţin minerale precum magneziu şi potasiu, necesare organismului nostru. Dacă vrei să-ţi faci un milkshake acasă, vei avea nevoie de o banană, un pic de lapte din soia, o linguriţă de unt pe care le amesteci în blender. Cocktailul tău este gata!

Ceai verde

Dacă vrei să bei ceaiul verde înainte de culcare, atunci trebuie să-l cauţi pe cel decofeinizat, deoarece ceaiul obişnuit conţine o cantitate mare de cofeină. Acesta conţine un amino acid care produce un efect calmant, astfel, inducându-te mai uşor într-o stare de somn.

Ceaiul de romaniţă

Această plantă este considerată una medicinală şi cu multe beneficii pentru organismul nostru. Ceaiul de romaniţă este recomandat pentru momentele tensionate şi pentru calmarea stărilor de frică. Această plantă previne insomniile, astfel creîndu-ţi o atmosferă relaxantă, gata de somn.


Distribuie