Găteşte mai multe bucate din porumb. Iată 5 reţete

Distribuie

Porumbul este o cereală bogata în fibre, care poate fi gătită în foarte multe modalităţi. Fie că vrei să-ţi surprinzi prietenii cu un prânz deosebit, fie că vrei să te delectezi cu ceva bun, poţi folosi porumbul ca ingredient principal al mâncării pe care o prepari.

Porumbul, originar din America Centrala, este, astăzi, consumat în foarte multe regiuni ale globului. Boabele de porumb sunt o sursă bogată de grăsimi sănătoase, vitamine (A, B, C, E), săruri minerale (magneziu, potasiu, fosfor) şi fibre, scrie gustos.ro. Datorită substanţelor nutritive pe care le conţine, acest aliment are efect detoxifiant, ne ajută să ne menţinem în formă, să ne dezvoltăm musculatură frumos şi este de mare ajutor şi în cazul problemelor de stomac, cum ar fi ulcerul sau gastrită.

Porumb copt pe grătar, cu brânză şi lime. Unge porumbul cu puţin ulei de măsline, sarează-l şi pune-l pe grătar pentru 5 minute, întorcându-l din cand în cand de pe o parte pe cealalta. După ce e gata, asază-l pe o farfurie, pune brânză rasă deasupra şi serveşte-l cu felii de lime.

Salată de porumb cu fasole neagră la conservă, roşii şi ceapă. Toacă ingredientele, amestecă-le într-un bol şi asezonează-le cu ulei de măsline, sare, piper şi puţină zeamă de lămâie. Asta e tot!

Supa cremă de porumb. Dacă tot e luna august, de ce sa nu profităm din plin de porumbul proaspăt pe care ni-l oferă? Supa cremă de porumb este o idee excelentă pentru prânz! La 300g de boabe de porumb proaspete, folosiţi 5 cartofi şi 50 ml de smântână pentru gătit. Fierbeţi cartofii, porumbul şi o ceapă mică, scurgeţi apa, pasaţi-le, adăugaţi smântâna şi 100 ml din zeama în care au fiert legumele şi asezonaţi cu sare, piper şi puţină mentă.

Omleta cu porumb. Vă place omleta? Atunci vă va plăcea şi mai mult dacă este preparată cu porumb! Înlocuiţi legumele obişnuite cu boabe de porumb proaspăt şi telemea sărată! Un mic dejun perfect!

Porumb fiert cu lămâie, unt şi pătrunjel. Fierbeţi porumbul într-o oală. Într-un bol, amestecaţi zeama de la o jumătate de lămâie cu câteva fire de pătrunjel şi 50 g de unt. După ce porumbul s-a fiert, scoateţi-l pe o farfurie şi ungeţi-l cu dressingul obţinut.


Distribuie