De ce e bine să mănânci PIERSICI

Distribuie

Chiar dacă sunt fructe de vară, îți recomandăm să le consumi de fiecare dată când le găsești proaspete la supermarket. Datorită conținutului ridicat de vitamina A și C, ele oferă o gamă de nutrienți care sunt necesari bunei funcționări a organismului nostru.

Piersicile oferă foarte multă energie și de aceea este recomandat să le consumi la micul dejun scrie ecusine.ro. Având un conținut foarte bogat de fibre, acestea îmbunătățesc funcțiile sistemului tău digestiv și vindecă tranzitul intestinal leneș. Rezolvă problemele de constipație și accelerează digestia. Se recomandă consumul de piersici chiar și în cazul persoanelor care au probleme cu hemoroizii. Prin acțiunile lor diuretice, piersicile sunt de ajutor chiar și în cazul în care suferi de litiază urinară. Radicalii liberi sunt și ei dezactivați și de aceea piersicile sunt un bun antioxidant. Ele întârzie îmbătrânirea și nu degeaba sunt folosite ca și ingredient principal în cremele pentru piele, mai ales în cazul cremelor pentru ten.

Piersicile pot fi consumate în stare lor naturală care este și cea recomandată. Dacă te decizi să consumi 3 piersici în fiecare zi, ca substitut pentru micul dejun, vei observa o accelerare a funcției tale digestive. Dacă ai un storcător, nu ezita să bei câte un pahar cu suc de piersici proaspăt stors. Încearcă pe cât posibil să nu adaugi zahăr. Pentru o mai bună conservare, poți opta să faci borcane de compot de piersici pe care îl poți consuma și în afara sezonului în care te poţi bucura de ele proaspete.

Dacă ești consumator de ceai, află că florile și frunzele piersicilor au proprietăți anti-septice și te pot ajuta inclusiv în combaterea infecțiilor parazitare. Este suficient să pui 2 lingurițe de plantă la infuzat pentru 10 minute și să consumi o cană de 200 de ml după fiecare masă.


Distribuie