Dacă iei prânzul aşezat la birou, rişti să te îmbolnăveşti

Distribuie

Atunci când vine vorba de mâncare, fiecare din noi e dispus să se alimenteze gustos şi sănătos. Pentru cei care muncesc în birou prânzul devine deseori o problemă. Fie că nu ai posibilitatea să ieşi în oraş pentru a lua masa, nu-ţi plac bucatele comandate sau pur şi simplu nu-ţi permiţi să cheltui în fiecare zi bani pentru un prânz în oraş, îţi propunem câteva sfaturi utile, care te vor ajuta să mănânci sănătos şi să economiseşti şi bani.

Există foarte multe persoane care se confruntă cu probleme atunci când ajung să ia prânzul la locul de muncă. După cum companiile sunt diferite, aşa şi angajaţii, dar când ajungem să discutăm despre mâncare, cu toţii suntem vizaţi.

La birou, trebuie să fiţi atenţi ce, cum şi unde mâncaţi.

Dacă aveţi posibilitatea, pregătiţi prânzul de acasă. Cea mai gustoasă mâncare este cea pregătită cu propriile mâini, plus că este şi cea mai sănătoasă. Să faci în fiecare zi comandă de mâncare este costisitor dar şi riscant. Este riscant pentru că nu ştii ce mănânci, cine a pregătit mâncarea respectivă şi ce conţine ea (pe lângă alimentele declarate în reţetă).

Dacă nu ai bucătărie la postul de muncă, ai grijă să nu mănânci în faţa calculatorului. Dacă nu ai cum să te dezlipeşti de calculator, spală-te pe mâini şi întinde un şerveţel pe birou înainte de a mânca. Dacă iei prânzul aşezat la birou, rişti să te îmbolnăveşti.

 

Pentru prânz, este normal să consumi doar gustări sănătoase, nu renunţa la grăsimi şi carbohidraţi. Consumă avocado, somon, macrou, sardine, anşoa, hering, ulei de măsline presat la rece, nuci crude, seminţe crude, paste intedrale, cereale, orez brun.

La birou, trebuie să mâncaţi 1-2 fructe pe zi.

Alimentaţia sărăcăcioasă în timpul serviciului contribuie la scăderea productivităţii, la amplificarea stresului şi a oboselii şi la înrăutăţirea stării generale de sănătate.

După ce aţi mâncat, aveţi grijă să păstraţi biroul curat şi plăcut mirositor.

Un angajat care munceşte în birou trebuie să cunoască câteva lucruri importante: dacă nu ai posibilitatea să mănânci la bucătărie, asta nu înseamnă că trebuie să te alimentezi cu ceva rapid (gen biscuiţi, tartină, un fruct, etc) dar trebuie să consumi bucate pregătite în condiţii normale!

Respectă – te pe sine şi organismul tău, alimentează-te sănătos!

 


Distribuie
..