Consumul de ouă la micul dejun îţi protejează vederea

Distribuie

Câte ouă ai mâncat de Paşti? Medicii afirmă că dacă vrei să iei un mic dejun sănătos şi care să te ţină sătulă pe mai mult timp, atunci ouăle sunt cea mai bună alegere. Acestea conţin aportul necesar de proteine şi te ajută să te menţii în formă. Ideal ar fi să nu consumi mai mult de două ouă pe zi.

Iată de ce ar trebui să consumi ouă la micul dejun:

Îţi protejează vederea

Ouăle conţin leuteină şi zeaxantină, doi antioxidanţi esenţiali pentru protejarea văzului împotriva razelor UV. Potrivit studiilor, un ou pe zi poate preveni cataracta, una dintre principalele cauze ale orbirii la persoanele în vârstă.

Pot preveni apariţia cancerului la sân

Riscul de a dezvolta cancerul la sân a scăzut aproape la jumătate în cazul femeilor care mănâncă cel puţin 6 ouă pe săptămână.

Te ajută să ai păr şi unghii mai sănătoase

Dacă vrei să-ţi crească mai repede părul şi unghiile, mănâncă ouă mai des, mai ales dacă în ultima perioadă ai cam dus lipsă de alimente bogate în vitamina B12.

Te satură

Proteinele şi grăsimile sănătoase din ou, te satură şi-ţi menţin nivelul de energie mai mult timp ridicat, astfel scapi de nevoia de a mai mânca până la prânz.

Ajută creierul

Un gălbenuş de ou conţine aproximativ 300 de micrograme de choline, substanţă necesară organismului care ajută la funcţionarea creierului, sistemului nervos şi a sistemului cardiovascular.

Voi aţi luat deja micul dejun?


Distribuie