Consumă cât mai multe roşii pentru a alunga depresia şi a slăbi uşor

Distribuie

Aşa se face că, odată cu venirea sezonului cald, avem tot mai multe de făcut. Examene, multă muncă, dorinţa de odihnă şi altele. Având marea dorinţă de a le reuşi pe toate odată, lăsându-le pe ultima sută de metri, rişti să intri într-o stare de depresie, de care vrei ct mai uşor să scapi. Roşiile sunt cele care te ajută.

Se pare că persoanele care consumă activ roşii, pot scadea cu uşurinţă riscul apariţiei depresiei. Specialiştii americani consideră, că minimum 20% din oameni suferă măcar odată în viaţă de depresie, cel mai des femeile şi bătrânii, aceştia din urmă suferind mai mult în urma pierderii persoanelor iubite, singurătăţii, problemelor de sănătate.

Roşia are în compoziţia sa licopen (un colorant roşu) caracteristic tuturor legumelor şi fructelor roşii, care are rolul de a preveni şi trata multe afecţiuni ale organismului cum ar fi, deteriorarea vederii, bolile cardiovasculare, cancerul.

 De ce trebuie să consumi roşii:

Scad tensiunea  – fiind o excelentă sursă de potasiu, roşiile te ajută să-ţi cobori tensiunea, în timp ce oasele sunt protejate. Poţi înlocui medicamentele pentru tensiune, consumînd 3-4 roşii pe zi care îţi furnizează 12% din necesarul zilnic de potasiu.

Ai o vedere mai bună – roşiile conţin o varietate de vitamine şi minerale care contribuie la menţinerea sănătăţii ochilor. Compuşii de luteină şi licopen protejează ochiul de acţiunea nocivă a razelor de soare. Pentru că organismul uman nu poate sintetiza aceşti compuşi este necesar să îi obţinem din alimente.

Previn hemoragiile – datorită vitaminei C pe care o conţin, roşiile contribuie şi la elasticitatea vaselor de sânge.

Te ajută să slăbeşti -consumul de 6 roşii pe zi accelerează metabolismul, stimulând astfel procesul de ardere al grăsimilor.

Protejează pielea -pe lângă faptul că sunt un bun hidratant datorită conţinutului mare de apă şi de vitamine, roşiile protejează pielea împotriva efectelor nocive ale radiaţiilor.


Distribuie