Citeşte ASTA, şi vei privi altfel BANANELE

Distribuie

Bananele conţin trei zaharuri naturale – zaharoza, fructoza şi glucoza. Ştim că bananele ne dau o sursă substanţială de energie. Nu doar energia este singurul mod în care bananele ne pot ajuta să ne menţinem în formă şi sănătoşi. S-a dovedit faptul că bananele ne ajută la prevenirea multor boli, acest lucru propulsând banana ca fiind numărul unu dintre fructele preferate de cei mai importanţi sportivi din lume – după ce veţi citi acest articol veţi spune : „o banană pe zi ţine doctorul departe de tine” .

DEPRESIA: În urma cercetărilor recent efectuate de MIND (o organizaţie de caritate foarte respectată de sănătate mintală), pe un grup de oameni care suferă de depresie, s-a constatat că persoanele chestionate s-au simţit mult mai bine după ce, pur şi simplu au mânancat o banană. Bananele conţin triptofan, care este un tip de proteină pe care organismul îl transformă în serotonină cunoscută pentru a te face să te relaxezi, pentru a îmbunătăţi starea de spirit şi, în general, pentru a te face să te simţi mai fericit. În urma unor studii anterioare s-a demonstrat că un dezechilibru de serotonină în organism poate duce la depresie, şi, de fapt, serotonina este adesea numită „hormonul fericirii”. 

CONSTIPAŢIA: Fiind bogate în fibre, bananele pot ajuta la restabilirea funcţiei intestinale normale, atunci când sunt consumate în mod regulat, eliminând necesitatea de a recurge la laxative.

TENSIUNEA ARTERIALĂ: În mod neobişnuit, nivelurile ridicate de potasiu găsite în banane sunt acoperite de un nivel scăzut de sare ceea ce o face un element natural puternic în tratamentul hipertensiunii arteriale. De fapt US Food and Drug Administation, au permis recent industriei bananelor în ansamblu, pentru a face oficială afirmaţia privind faptul că bananele au capacitatea de a reduce riscul de hipertensiune arterială si de asemenea, de a reduce riscul de accident vascular cerebral.

MAHMUREALA: Unul dintre cele mai rapide, mai uşoare şi mai sănătoase moduri de a vindeca o mahmureala este de a face un milkshake de banane, folosind miere ecologică pentru a-l îndulci. Banana are o acţiune calmantă asupra stomacului şi, împreună cu ajutorul mierii, reconstruieşte nivelurile de zahăr din sânge, iar laptele va calma şi re-hidrata organismul dumneavoastră.

ULCERELE: Bananele sunt tot mai mult utilizate ca alimente dietetice împotriva mai multor afecţiuni intestinale datorită texturii sale moi şi fine. De asemenea, ajută la neutralizarea niveluri ridicate de aciditate şi reduce orice iritare prin acoperirea mucoasei stomacului.

ARSURILE LA STOMAC: Bananele au fost găsite pentru a avea un efect antiacid natural în organism. Data viitoare când suferi o criză de arsuri la stomac, încercaţi să mâncaţi o banană pentru a va linişti în cel mai natural mod posibil.

NERVII: Bananele sunt bogate în multe vitamine B esenţiale, care sunt cunoscute pentru a ajuta la calmarea sistemului nervos. Studii ale Institutul Austriac de Psihologie au găsit că presiunea la locul de muncă poate duce la consumul în exces de alimente procesate cum ar fi ciocolata şi chips-uri. Ei au studiat 5000 de pacienţi din spital, iar cercetătorii au descoperit că pacienţii mai obezi au fost mult mai susceptibili de a lucra în stres la locul de muncă. Raportul a concluzionat că „pentru a evita panica ce induce pofte alimentare, avem nevoie să ne controlăm nivelul de zahăr din sânge prin gustări din alimente bogate în carbohidraţi la fiecare două ore, pentru a menţine un nivel de echilibru”. Aşa că într-adevăr ar trebui să consumaţi banane la locul de muncă.

ANEMIA: Bananele sunt bogate în fier, vital pentru stimularea producţiei de hemoglobină în sânge şi este un instrument natural în tratamentul anemiei.

INŢEPĂTURI DE ŢÂNŢARI Alte culturi folosesc adesea bananele ca pe un fruct de „răcire”, afirmând că bananele scad atât temperatura fizică cât şi încărcătura emoţională a femeilor gravide. În Thailanda, de exemplu, femeile însărcinate mănâncă banane în mod regulat pentru a se asigura de faptul că, copilul lor se naşte cu o temperatură optimă. 

BOALA DIMINEţII: Shake-ul de banane între mese, zilnic, ajută la menţinerea nivelului zahărului din sânge şi reduce semnificativ simptomele de boală a dimineţii.

MEMORIA: Un studiu recent, în 2013, într-o şcoală în Twickenham, din Anglia, a implicat mai mult de 200 de elevi, care au avut examene. Consumul de banane la micul dejun, cât şi după masa de prânz, au condus la un randament mult mai bun al elevilor care au consumat acest fruct. Acest lucru este posibil datorită conţinutului ridicat de potasiu, care este răspunzător de aportul pe care îl are în dezvoltarea procesului de memorare cât şi în sporirea atenţiei.

Deci, o banană poate fi un remediu natural extrem de bun în nenumărate situaţii. În comparaţie cu un măr, ea are de patru ori mai multe proteine, carbohidraţi de două ori, de trei ori fosfor, de cinci ori vitamina A şi fier, şi de două ori mai multe vitamine şi minerale. Banana este foarte bogată în potasiu şi este recunoscută de către experţii în domeniul sănătăţii, ca fiind unul dintre cele mai bune alimente de pe planetă.

secretele.com.

 


Distribuie