Cele mai POTRIVITE bucate pentru o cină sănătoasă

Distribuie

Seara ne întoarcem de la muncă obosiţi, enervaţi, epuizaţi şi flămânzi. Chiar dacă vrem să preparăm ceva gustos, ştim că ne va lua prea mult timp şi renunţăm. Această rutină devine enervantă şi ne afectează sănătatea. Vă propunem cîteva mâncăruri care se digerează uşor şi nu creează probleme înainte de somn.

1. Peşte cu legume

Cu siguranţă adoraţi peştele, încercaţi să preparaţi un peşte la grătar cu legume. Alegeţi peştele dorit, îl coaceţi atent şi-l savuraţi într-o combinaţie armonioasă. Acesta se digerează foarte uşor şi veţi avea un somn liniştit.

2. Paste cu sos de roşii

Indiferent ce paste veţi alege, împreună cu sosul, acestea vor crea combinaţia ideală înainte de somn. Pentru a fi mai gustoase, sosul trebuie să fie cât mai natural, preparat acasă din legume şi condimente. Aveţi grijă să le consumaţi în cantităţi mici.

3. Supă de pui

Chiar dacă unii consideră că supa trebuie consumată la prânz, să ştiţi că o supă de pui cu legume, uşoară, se va încadra perfect înainte de odihnă. Mâncaţi un singur bol de supă fără pâine şi liniştea vă este garantată.

4. Cartofi copţi cu salată rucola

Cine nu iubeşte cartofiorii … Pentru o cină gustoasă, curăţaţi câţiva cartofi şi puneţi-i la copt fără ulei. Faceţi şi o salată de rucola cu zeamă de lămâie şi veţi savura o combinaţie care lasă gura apă.

5. Mâncare de mazăre cu pui

Acest tip de mâncare îl puteţi prepara când aveţi timp liber, apoi îl gătiţi când vă este foamei. Datorită gustului dulcişor al mazării şi mai solid al cărnii, combinaţia este una reuşită. Se consumă în cantităţi moderate.


Distribuie