Cele mai bune metode să nu te îngraşi de Sărbători

Distribuie

Iarna e un sezon al micilor scăpări, dar asta nu înseamnă că trebuie să aruncăm pe fereastră cu obiceiurile noastre sănătoase din timpul anului. Specialiţii în nutriţie ne oferă câteva sfaturi simple pentru a menţine un regim alimentar echilibrat.

1 Fă-ţi un stoc de alimente sănătoase. Mănâncă mai mult la domiciliu! Cel mai bun mod de a evita creşterea în greutate în vacanţă este să vă asiguraţi acasă provizii pline de alimente sănătoase şi evită-le cât poţi de mult pe cele procesate.

2 Sari peste micile gustări. În timpul sezonului rece este recomandat să eviţi dulciurile şi alcoolul, mai ales înainte şi după cină, scrie click.ro. Combinate cu masa de Crăciun sau de Revelion, sigur vei câştiga câteva kilograme în plus.

3 Găteşte o dată pentru întreaga săptămână. Nu e vorba doar de evitarea anumitor alimente, ci despre cele mai simple şi mai sănătoase alimente pe care le poţi găti. Încearcă să găteşti reţete la sfârşit de săptămână, pe care le poţi reîncălzi şi servi în timpul săptămânii.

4 Asigură-ţi aportul de legume. Încearcă să consumi salată de 2 ori pe săptămână la cină. Pentru weekend, puteţi opta pe morcovi, ceapă, ardei, castraveţi. Folosiţi fasole, carne de pui şi ton, pentru un aport de proteine, necesare organisumului în sezonul rece.

5 Mănâncă mese echilibrate. Fă-ţi lista de cumpărături doar cu produse de bază: fructe şi legume sănătoase, proteine slabe, nuci şi fasole, produse lactate degresate şi cereale integrale. Nu sări peste nici o masă, chiar dacă ai avut o masă îmbelşugată cu o zi înainte.


Distribuie