Ce pui pe GRĂTAR dacă eşti VEGETARIAN

Distribuie

Pentru că vara este asociată automat cu ieşirile la iarbă verde,la grătar, nu trebuie să stai deoparte doar pentru că eşti vegetarian. Iată câteva idei care să-ţi răspundă din veşnica întrebare “eu ce mai mănânc?”

Cele mai simple frigărui de legume cu: dovlecei (de toate felurile), vinete, ciuperci, roşii, ceapă, ardei (gras, iute şi kapia). Bine ar fi să le marinezi înainte cu puţin ulei de măsline, oţet balsamic, sare şi piper. Dacă ai poftă de sparanghel, poţi asambla fără probleme câteva tulpini pe frigărui.

Porumbul copt pe grătar este delicios, mai ales că îl poţi prepara în mai multe variante: copt simplu, condimentat, în folie sau ca desert cu multă nucă de cocos şi scorţişoară.

Brânză la grătar este o variantă bună pentru lacto-vegetarieni. Există brânză care se consumă friptă pe grătar. Aceasta se numeşte halloumi şi o poţi găsi în reţete ca: salată de primăvară cu halloumi şi burgeri din falafel şi halloumi.

Frigăruile de fructe sunt o soluţie practică şi foarte gustoasă (căldura caramelizează zahărul şi intensifică gustul). Foloseşte bucăţi de ananas, piersică, pepene galben, pară, măr, kiwi, banană. Le poţi consuma simple sau aromate cu miere, unt, scorţişoară, ghimbir, zeamă de lămâie, mentă proaspătă, alături de îngheţată de vanilie.

GF.ro


Distribuie