Bolul de cereale de dimineaţa te poate ÎNGRĂŞA! Iată DE CE

Distribuie

Nu-i aşa că eşti convins(ă) că un bol de cereale este micul dejun perfect? Se pregăteşte rapid, este destul de ieftin şi îţi ofera şi fibre, şi calciu şi proteine. Dar, dacă faci alegerile nepotrivite, cerealele tale pot să contribuie la îngrăşare. Evită următoarele greşeli şi vei fi în siguranţă.

Bolul tău de cereale este prea mare

Porţia ta nu trebuie să depăşescă o cană. Dacă îţi alegi cel mai mare vas posibil şi torni cereale fără să te gândeşti, poţi ajunge să consumi peste 400 de calorii, în loc de 120 şi vorbim numai de cereale.

Te dai în vânt după nuci şi seminţe

Pui migdale, nuci pecan şi nuci, fiindcă toate îţi oferă grăsimi sănătoase şi proteine. Dar ele au şi multe calorii. Aşa cum informează bzi.ro, două linguri de nuci ajung la 100 de calorii.

Foloseşti un bol fără fund

Îţi măsori porţia de cereale, torni lapte şi apoi mănânci cu lingura. Când ajungi la fundul bolului, ai atâta lapte rămas, că mai pui cereale. Apoi ai iarăşi lapte puţin şi mai pui iarăşi lapte. Este un cerc vicios. Mai bine bea restul de lapte şi gata.

 Îţi faci prea tare plinul cu fructe uscate

Stafidele, bananele şi cireşele uscate oferă fibre, dar nu au apă deloc şi, prin deshidratare, devin hipercalorice. Un sfert de cană de merişoare uscate adună peste 100 de calorii. Foloseşte mai bine fructe proaspete, căci au mai puţine calorii şi mai multe fibre şi au şi apă, ceea ce te va face să te simţi sătulă mai repede.

Te-ai îndrăgostit de laptele dregresat

Cu cât laptele are mai multe grăsimi, cu atât are mai multe calorii. O cană de lapte integral are 150 de calorii şi una de lapte cu 2% grăsime – 130 de calorii. Daca legi lapte degresat, scazi la 90 de calorii, pare o diferenţă mică, dar, în timp, caloriile se adună.

Încă iubeşti cerealele pentru copii

Sunt dulci şi au gust bun, dar au tone de zahăr şi o foarte mică valoare nutriţională. Ceea ce înseamnă că ţi se va face o foame de lup o oră mai târziu.

 


Distribuie