Alimentele care te ajută să slăbeşti RAPID ÎN TALIE

Distribuie

Grăsimea adunată în regiunea abdomenului este cel mai greu de dat jos. Deşi faci sport şi urmezi o cură de slăbire, grăsimea de pe burtă nu dispare atât de uşor, asta din cauza ţesutului adipos din acea zonă. Dacă nu mai ştii cum să scapi de colăceii din jurul taliei îţi propunem să descoperi câteva secrete nutriţionale care te vor ajuta să accelerezi procesul de slăbire în regiunea abdomenului.

 Indiferent  de e vară sau iarnă, o talie subţire mereu  îţi va pune în valoare feminitatea.  Aşadar, îţi propunem să descoperi câteva secrete nutriţionale care va ajuta să ai un abdomen plat.

1. Ciocolata neagră
Are rolul de a reduce din grăsimile de pe  burtă, stimulând metabolismul. Ciocolata neagră conţine  mai puţin zahăr în comparaţie cu ciocolata cu lapte sau diverse creme.

2. Cerealele integrale
Cerealele integrale  fac parte din orice cură de slăbire. Acestea sunt bogate în fibre care stimulează digestia şi detoxifica colonul. De asemenea cerealele integrale conţin glucide cu absorbţie lentă care asigură energia organismului.

3. Iaurturile
Iaurturile sunt bogate în calciu, dar şi în probiotice care ajută în detoxifierea colonului, combaterea constipaţiei şi îmbunătăţirea digestiei. Iaurturile mai au şi o influenţă benefică asupra florei intestinale, dar şi a florei vaginale.

4. Nucile şi alunele
Fructele oleaginoase ajută la procesul de mobilizare a grăsimilor din depozitele adipoase. Astfel, fără aceşti acizi graşi moleculele grase din depozitele celulare nu ar putea fi mobilizate şi mai departe metabolizate. Aşadar, arderea grăsimilor începe prin acţiunea acestor acizi.

5. Ceaiul verde
E ştiut deja că ceaiul verde ajută în procesul de slăbire. De aceea include-l în alimentaţie dacă vrei să ai o talie de viespe. Ceaiul verde prezintă numeroase beneficii pentru sănătate. În ceea ce priveşte silueta, ceaiul verde mobilizează grăsimile din depozite şi accelerează arderea acestora.

6. Cafeaua
Cafeaua ajută în combaterea constipaţiei, dar şi în accelerarea arderilor grăsimilor. De asemenea, băutura creşte tonusul general al organismului dacă consumul acesteia nu este exagerat. Nu sunt recomandate mai mult de două ceşti de cafea pe zi.

7. Brânza slabă
Calciul conţinut în brânza slabă  este un mineral indispensabil vieţii. De asemenea, calciul este ajută la  contracţia musculară. Deci, în cazul în care ai  un program de sport stabilit, consumă brânza.

Pe lângă alimentele recomandate este indicat să faci exerciţii fizice orientate spre accentuarea taliei!


Distribuie
..