Yoga – cea mai bună posibilitate de a pune în mişcare organismul şi de a accelera METABOLISMUL

Distribuie

Organismul are nevoie de schimbări, din acest motiv trebuie să practicăm exerciţii fizice. În general, toate exerciţiile sunt binvenite, dar pentru a regla metabolismul, vă propunem câteva exerciţii de yoga foarte simple, accesibile şi care pot fi practicate atunci când aveţi chef.

Exerciţiile de yoga sunt foarte bune pentru reglarea metobolismului. Acestea determină toate schimbările care au loc în organism. Iar pentru ca aceste schimbări să fie benefice, trebuie să practicăm tot felul de exerciţii. Yoga este cea mai bună posibilitate de a pune în mişcare corpul şi de a accelera metabolismul. Iată ce poziţii de yoga recomandăm:

Postura lăcustei

Această poziţie ajută la întărirea muşchilor picioarelor, dar şi a părţii inferioare a spatelui, şi stimulează fluxul de energie. Acesta se realizează în felul următor: trebuie să stai pe burtă, cu mâinile pe lângă corp şi cu palmele în sus. Partea superioară a corpului trebuie ridicată, la fel şi capul, braţele şi picioarele. Uită-te în sus şi menţine această poziţie 45 de secunde, apoi relaxează-te stând tot pe burtă şi întorcând capul în stânga sau în dreapta. Acest exerciţiu se repetă de 3 ori.

Postura arc

Pe lângă faptul că are aceleaşi funcţii şi roluri ca ale poziţiei lacustei, permite şi întinderea părţii superioare a corpului. Postura arc se realizează în felul următor: trebuie să stai pe burtă, cu mâinile pe lângă corp şi cu palmele în sus. Genunchii trebuie îndoiţi astfel încât să îţi poţi prinde gleznele cu mâinile (picioarele nu trebuie apropiate). Ţine umerii drepţi 30-45 de secunde, după care relaxează-te.

Postura scaun răsucit

Această poziţie este perfectă pentru îmbunătăţirea circulaţiei sângelui atât prin faptul că foloseşte toţi muşchii, dar şi pentru că apelează la răsuciri corporale, care ajută la o digestie bună.

Această poziţie poate fi realizată foarte simplu: trebuie să stai cu picioarele lipite şi îndoaie uşor genunchii, de parcă ai vrea să te aşezi pe un scaun. Adu-ţi palmele împreună în faţa pieptului şi roteşte-te în aşa fel încât umărul drept să fie în dreptul genunchiului stâng. Pieptul trebuie să fie ridicat. Poziţia trebuie menţinută 35-40 de secunde, apoi trebuie schimbată partea.



Distribuie
..