Vrei o SILUETĂ DE INVIDIAT? Uite cum să păcăleşti foamea, în mod sănătos

Distribuie

Principalul duşman într-o cură de slăbire este senzaţia de foame, care te torturează la orice pas. Nutriţioniştii au stabilit două tipuri de foame: fizică şi emoţională. Cea fizică este atunci, când îţi simţi stomacul gol şi zgomotos, iar foamea emoţională este atunci când ţi-e poftă de ceva, dar nu ţi-e foame cu adevărat. Dacă nu reuşeşti să dobori această senzaţie, atunci ţi-am pregătit câteva sfaturi eficiente pentru a păcăli foamea.

I. Bea multe lichide
Consumă înainte de masă 250 ml de apă plată şi vei mânca mai puţin.

II. Fructele
Merele şi bananele, sunt foarte săţioase şi au un conţinut mic de calorii. Este foarte important să mănânci încet şi să muşti câte puţin din fruct, pentru a nu produce senzaţia de saţietate.

III. Pune-ţi o oglindă în faţa mesei la care mănânci
Cercetătorii americani au demonstrat că cei care se privesc în oglindă în timpul mesei, mănâncă cu 22% mai puţin.

IV. Nu uita de verdeaţă
Mănâncă în fiecare zi pătrunjel. Gustul amărui al plantei îţi va slăbi pofta de mâncare.

V. Începe ziua cu brânză şi iaurt
Pesoanele care mănâncă până la trei porţii de produse lactate pe zi, pierd  cu 60% din grăsimi mai mult decât cei care refuză să mănânce pentru a slăbi.

VI. Consumă usturoi
Cel mai rău duşman al poftei de mâncare este usturoiul. Mărunţeşte trei căţei de usturoi şi dizolvă-i în apă fiartă şi rece. Lasă pentru 24 de ore infuzia să se pregătească, iar apoi poţi consuma  câte o lingură din acest extract, înainte somn.

VII. Nu mânca din fugă
Niciodată nu mânca din picioare din tigaie sau din frigider. Astfel, vei mânca mult mai mult.

VII. Oul fiert
Când îţi este prea foame şi nu ai prea multe soluţii, mănâncă un ou fiert tare, alături de o bucăţică de pâine integrală sau un pesmeţ din pâine integrală, cu 19% fibre sau fă-ţi un sandviş cu ou fiert tare şi puţina brânză.

 


Distribuie