VIDEO Exerciţii care te ajută să îţi menţii INIMA TÂNĂRĂ

Distribuie

Inima este, de asemenea un muşchi care necesită antrenament prin exerciţii fizice. În caz contrar, aceasta poate să îşi slăbească puterea în timp. Chiar şi aşa, nu toate exerciţiile sunt potrivite pentru rezistenţa cardiovasculară. Pentru ca inima ta să nu sufere niciodată există doar anumite tipuri de exerciţii. Descoperă mai jos care sunt acestea.

 Specialiştii susţin ca efectuarea a 75-150 de minute de aerobic pe săptămână ar trebui sa fie suficiente pentru a menţine inima sănătoasă şi puternică   Dacă vrei să îţi îmbunătăţeşti şi masa musculară, nu este recomandat să faci exerciţii de alt tip  înainte de cele cardio, deoarece există riscul să te accidentezi din cauza oboselii musculare.

Iată care sunt cele mai bune exerciţii pentru inimă:
I. Mersul pe jos sau pe bicicletă. Lasă la parcare maşina sau refuză să circuli cu transportul public şi alege să faci mişcare fie pe jos, fie cu bicicleta.

II. Alergatul. Poţi începe cu alergări uşoare de 1-2 minute la 5 minute de mers lejer şi măreşte durata acestora progresiv astfel încât să nu ţi se pară epuizant şi să dai bir cu fugiţii pe cancapeau confortabilă.

III. Înotul. Se recomandă să înoţi cât mai mult timp pentru că acest tip de activitate normalizează ritmul cardiac iar mişcările în apă îţi oferă rezistenţă musculară şi un tonus de invidiat.

Pe lângă exerciţiile menţionate mai sus, mai există şi programe cardio care sunt stabilite de către specialişti şi le poţi face de regulă la sălile de fitness.

Un exemplu de program cardio îl poţi vedea în video ce urmează:


Distribuie