Urăşti sportul? Află cum poţi să-l îndrăgeşti

Distribuie

Nu-i aşa că sportul uneori te stoarce de energie, astfel încât pur şi simplu nu ai chef să-ţi pui echipamentul sportiv şi să alergi în parc? Cu toate acestea, exerciţiul fizic este foarte important pentru buna funcţionalitate a organismului şi stimularea activităţii cerebrale.

Iată câteva sfaturi care te pot determina să treci la acţiune:

1. Reconsideră modul în care abordezi, din punct de vedere mental, programul de exerciţii fizice

Cu alte cuvinte, nu spune „trebuie să-mi efectuez antrenamentul”, ci încearcă să percepi această activitate ca pe un cadou pe care ţi-l faci ţie însăţi. Asigură-te că îţi plac exerciţiile pe care le-ai inclus în programul tău zilnic şi stilul de antrenament. Alege tipul de program şi de exerciţii care consideri că ţi se potrivesc cel mai bine, întrucât numai astfel vei ajunge să aştepţi cu nerăbdare şedinţa de antrenament.

2. Efectuează corect exerciţiile

Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii abandonează pregătirea fizică îl constituie accidentările sau durerea. Înainte de a începe efectiv să lucrezi, cere sfatul unui antrenor de fitness pentru a te asigura ca eşti aptă din punct de vedere fizic să lucrezi ceea ce ţi-ai propus.

3. Pentru început, stabileşte-ţi obiective uşor de atins şi mergi  „din aproape în aproape”

De exemplu, dacă vrei să alergi timp de 30 de minute, începe cu o plimbare rapidă. După ce te-ai obişnuit astfel, alternează – 5 minute alergat usor, 5 minute plimbare. Treptat, o jumătate de oră de alergat ţi se va părea ceva cât se poate de simplu!

4. „Trage de tine” şi treci la lucru

Îţi vei fi recunoscătoare ţie însăţi, mai târziu. Pentru mai multă variaţie şi evitarea monotoniei, lucrează urmărind  exerciţii video online. Te vei simţi mai motivată. Efectul exerciţiilor devin vizibile în timp şi există posibilitatea să-ţi pierzi răbdarea.

5. Este de preferat să lucrezi la sală de fitness

Împreună cu alte persoane, se va forma o comunitate, se vor lega relaţii de amiciţie sau prietenie şi este mult mai amuzant să vă antrenaţi în grup! Va fi ca o mini-vacanţă,  pe care vei ajunge să o aştepţi cu nerăbdare.

6. Fii îngăduitoare cu tine însăţi.

Alege-ţi o zi pe saptămână , în care să nu lucrezi. Iar dacă, din motive obiective, au trecut mai multe zile în care nu ţi-ai efectuat programul, nu-ţi reproşa. Ar fi oricum inutil. Reia-ţi programul în mod normal.

Aşa dar, adună-ţi toată energia şi mergi la sport. Nu uita , o ţinută perfectă îţi va asigura  50 % din success!

 

 


Distribuie
..