Te-ai plictisit de sportul la sală? Încearcă ZUMBA. Uite câteva exerciţii – VIDEO

Distribuie

Antrenamentele la sală pot părea pentru mulţi dintre noi o activitate plictisitoare însă, dacă reuşim să trecem de acest obstacol psihologic de a face mişcare din dorinţă, şi nu doar din necesitate, vom constata că exerciţiile nu ni se vor mai părea un chin, ci chiar o modalitate grozavă de a ne distra, de a ne energiza şi, într-un final, de a scăpa de efectele neplăcute ale sedentarismului şi ale unei alimentaţii nu tocmai sănătoase – kilogramele în exces.

Toate aceste criterii sunt îndeplinite cu succes de exerciţiile Zumba, un tip de aerobic agreat de milioane de oameni, un program distractiv care te ajută să rezişti până la sfârşitul antrenamentului, până când vei reuşi să vezi rezultatele dorite.

Care sunt beneficiile programelor Zumba?

Programele Zumba oferă un antrenament total al corpului, inclusiv cel al braţelor şi al picioarelor. Multe mişcări de Zumba sunt agreate de cursanţi, în special pentru rezultatele formidabile obţinute la nivelul muşchilor abdominali, acestea ajutând la dezvoltarea şi întărirea masei musculare abdominale, având în acelaşi timp un risc minim de a vă crea insuportabilele dureri de spate, scrie CSID. De asemenea
– ajută la arderea eficientă a caloriilor şi la pierderea în greutate (450-600 calorii/ oră
– ajută la eliminarea stresului – mişcarile pline de energie nu doar că ajută la eliminarea endorfinelor, eliberând tensiunea din corp, dar vă ajută  şi să scăpaţi de grijile zilnice, prin contopirea corpului cu muzica şi mişcările parcurse.
– ajută la reducerea tensiunii arteriale

– creşte densitatea osoasă, prevenind astfel apariţia osteoporozei

– îmbunătăţeşte tonusul muscular

– te face mai inteligent – prin învăţarea acestor stiluri de dans implicate în program , exerciţiile Zumba pot fi considerate o formă de exerciţiu mental.

Îţi sugerăm 5 tipuri de exerciţii Zumba 

Muzica este conceptul care stă la baza practicării acestui tip de exerciţii. Dansurile pe ritmuri de Zumba sunt formate din stiluri precum cha-cha-cha, flamenco, dans din buric, bhangra, merengue, reggaeton, tango, samba şi hip-hop.

1. Zumba Clasic

Aceasta reprezintă clasa convenţională de Zumba, care oferă exerciţii de bază ale programelor de fitness, pe ritmuri comune de merengue, samba, vals, tango şi reggaeton.

2. Zumba Gold

Este programul de exerciţii adresat tuturor vârstelor, luând în considerare preocupările anatomice, fiziologice şi psihologice ale fiecărui individ.

3. Zumba Toning

Această formă  de fitness combină anumite mişcări de Zumba, cu rol de sculptare a corpului. Programul vizează arderea caloriilor şi antrenamentul bazat pe forţă.

4. Aqua Zumba

Tehnica se aseamănă foarte mult cu aerobicul în apă, fiind indicat tuturor grupelor de vârstă. Exerciţiile constau în combinaţia de tehnici Zumba cu programe de fitness în apa.

5. Zumbatomic

Iată că există, în sfârşit, şi un program de exerciţii special concepute pentru copii. Programul se adresează copiilor între 4-12 ani şi include stiluri de dans urban (reggaeton, hip-hop şi pop) bazate pe concepte fundamentale, cum ar fi coordonarea, disciplina, munca în echipă şi încrederea.


Distribuie