Simplă şi eficientă: încearcă DIETA DANEZĂ

Distribuie

Dieta daneză, cunoscută drept dieta care poate schimba metabolismul dacă este urmată cu exactitate, te poate ajuta să scapi de la 5 până la 10 kilograme în doar 13 zile. Această dietă este una drastică, care are efecte rapide deoarece impune scăderea numărului de calorii consumate într-o zi. Dacă vrei să urmezi acest regim, este foarte important să consulţi un medic înainte. Dacă acesta îţi dă aprobarea, trebuie să urmezi regulile dietei fără abateri.

Iată dieta, potrivit gustos.ro.
Ziua 1
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Prânz: 2 ouă fierte tari + spanac fiert + 1 roşie.
Cina: 200 gr. carne de vită la grătar + 1 salată verde cu ulei (preferabil de măsline) şi suc de lămâie.
Ziua 2
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Prânz: 200 gr. şuncă slabă + 1 iaurt natural.
Cina: 200 gr. carne de vită la grătar + 1 salată verde cu ulei (preferabil de măsline) şi suc de lămâie.
Ziua 3
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr + 1 felie pâine prăjită.
Prânz: 2 ouă fierte tari + 100 gr. şuncă slabă + 1 salată verde cu ulei (preferabil de măslină) şi suc de lămâie.
Cina: ţelină fiartă + 1 roşie + 1 fruct proaspăt.
Ziua 4
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr + 1 felie pâine prăjită.
Prânz: 1 suc de portocale (220ml.) + 1 iaurt natural.
Cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe răzătoare şi câteva felii de brânză.
Ziua 5
Mic dejun: 1 morcov mare dat pe răzătoare cu suc de lămâie adăugat.
Prânz: 200 gr. peşte – cod fiert cu zeamă de lămâie şi o linguriţă de unt.
Cina: 200 gr. friptură de vită la grătar şi salată verde cu ţelină proaspătă.
Ziua 6
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr + 1 felie pâine prăjită.
Prânz: 2 ouă fierte tari + 1 morcov mare dat pe răzătoare cu suc de lămâie adăugat.
Cina: 250 gr. pui la grătar sau fiert + salată de salată verde cu ulei (preferabil de măsline) şi suc de lămâie.
Ziua 7
Mic dejun: 1 cană cu ceai neîndulcit.
Prânz: nimic (bea multa apă).
Cina: 200 gr. carne de miel preparată slab şi un măr.
Ziua 8
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Prânz: 2 ouă fierte tari + spanac fiert + 1 roşie.
Cina: 200 gr. carne de vită la grătar + 1 salată verde cu ulei (preferabil de măsline) şi suc de lămâie.
Ziua 9
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr.
Prânz: 200 gr. şuncă slabă + 1 iaurt natural.
Cina: 200 gr. carne de vită la grătar + 1 salată verde cu ulei (preferabil de măsline) şi suc de lămâie.
Ziua 10
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr + 1 felie pâine prăjită.
Prânz: 2 ouă fierte tari + 100 gr de şuncă slabă + 1 salată verde cu suc de lămâie.
Cina: ţelină fiartă + 1 roşie + 1 fruct proaspăt.
Ziua 11
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr + 1 felie pâine prăjită.
Prânz: 1 suc de portocale (220ml.) + 1 iaurt natural.
Cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare ras şi câteva felii de brânză.
Ziua 12
Mic dejun: 1 morcov mare dat pe răzătoare cu suc de lămâie adăugat.
Prânz: 200 gr. peşte-cod fiert cu zeamă de lămâie şi o linguriţă de unt.
Cina: 200 gr. friptură de vită la grătar şi salată verde cu ţelină proaspătă.
Ziua 13
Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 linguriţă de zahăr + 1 felie pâine prăjită
Prânz: 2 ouă fierte tari + 1 morcov mare dat pe răzătoare cu suc de lămâie adăugat.
Cina: 250 gr. pui la grătar sau fiert + salată de salată verde cu ulei (preferabil de măsline) şi suc de lămâie.

Distribuie