Secretul unei DIETE echilibrate! Vezi beneficiile uimitoare ale uleiului de măsline pentru silueta ta

Distribuie

Pe lista neagră a tuturor dietelor n-a plasat nimeni încă Dieta Mediteraneeană, care pune accentul pe consumul de fructe, legume, nuci, cereale integrale, vin roşu, peşte, cantităţi modeste de brânză, lactate şi ulei de măsline. Această dietă echilibrată scade riscul cardiac, însă ingredientul cheie, uleiul de măsline, are multe alte beneficii.

BENEFICIILE ULEIULUI DE MĂSLINE ASUPRA SĂNĂTĂŢII

Uleiul de măsline e bogat în acizi graşi monosaturaţi, ce scad nivelul colesterolului din sânge. Aceşti acizi sunt lăudaţi şi pentru rolul lor de prevenire a a cancerului, a inflamaţiilor, joacă un rol ajutător în alimentaţia diabeticilor şi a persoanelor ce îşi doresc să piardă din greutate, notează elle.ro.

Cercetările indică faptul că înlocuirea grăsimilor de alte genuri cu cele monosaturate (în special cu cele ce se regăsesc în uleiul de măsline), ajută oamenii să scape de kilogramele în plus fără alte restricţii alimentare. De asemenea, grăsimile sănătoase te ajută să descompui grăsimile nesănătoase care se stochează în jurul taliei şi a coapselor.

Acest ulei magic e o sursă bogată de vitamina E, A şi alţi antioxidanţi.

CUM INCLUZI ULEIUL DE MĂSLINE ÎN ALIMENTAŢIE

– Păstrează la îndemână un vas opac cu ulei de măsline la temperatura camerei, să îl ai la îndemână de fiecare dată când crezi că s-ar alinia cu alimentele pe care le serveşti la masă. Uleiul de măsline la frigider devine solid, însă odată ce ajunge din nou la temperatura camerei îşi recapată culoarea şi fluiditatea.

– Uleiul de măsline virgin şi extravirgin sunt mult mai eficiente atunci când sunt folosite în feluri de mâncare ce nu necesită prăjire. Dacă totuşi decizi să îl foloseşti la gătit, un indiciu că uleiul a expirat, deci nu-ţi mai aduce nici un beneficiu, e că fumegă uşor în tigaie. De obicei, uleiul de măsline îşi pierde proprietăţile atunci când e lăsat în lumină sau într-un dispozitiv fără dop.

– Pentru a te bucura de gustul şi savoarea uleiului de măsline (implicit de managementul greutăţii), foloseşte-l pentru un plus de savoare în salate, paste, sau legume sotate. Îl poţi integra şi în dressing-uri, sosuri, marinate, sau îl poţi consuma pur şi simplu cu pâine. Foloseşte ulei de măsline în loc de unt atunci când găteşti cartofi sau legume. Sau îl poţi utiliza chiar şiînl loc de sos de pizza. Gustul său specific te va cuceri repede şi, fără să-ţi dai seama, îl vei încorpora în toate felurile preferate de mâncare.

 


Distribuie