Scările, mai bune decât sala de fitness. Iată cum să slăbeşti urcând scările

Distribuie

Înainte să învesteşti într-un abonament la sala sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi. Un set de scări este tot ce îţi trebuie pentru un antrenament cardio ca la carte. Ai nevoie de numai 15-20 de minute de câteva ori pe săptămână ca să slăbeşti câteva kilograme mai repede decât te-ai aştepta.

În 30 de minute de alergat pe scări poţi arde peste 500 de calorii, ceea ce nu e deloc de neglijat.

Antrenamentul pe scări

Ca la orice antrenament, trebuie să începi cu o încălzire. Urcă scările în ritm lent timp de două-trei minute pentru a-ţi încălzi articulaţiile şi muşchii de la picioare, scrie bzi.ro. Dacă ai posibilitatea, poţi include în acest antrenament şi alte tipuri de exerciţii, aşa că e bine să-ţi încălzeşti şi braţele.

Acum eşti gata să treci la antrenamentul propriu-zis. Acesta constă în sprinturi scurte a câte un etaj. Ai nevoie de 10 sprinturi cu o pauză de câteva secunde între ele.

Pentru a-ţi lucra musculatura picioarelor, poţi încerca şi alte tipuri de exerciţii: sărituri în sus pe scări cu ambele picioare de o dată sau sărituri într-o picior.

Dacă ai posibilitatea, lucrează şi braţele cu ajutorul scărilor.

– Stând la baza scărilor, pune mâinile pe a treia treaptă şi din această poziţie fă serii a câte 10 flotări.

– Aşază-te cu fundul pe a două treaptă şi pune mâinile în spatele tău pe a treia treaptă. Acum ridică fundul şi, cu picioarele pe podea, îndoaie braţele pentru a lucra tricepsul.


Distribuie