Scapă de kilogramele adunate de sărbători fără a ţine un REGIM

Distribuie

După mesele festive de sărbători ţi-e greu să te mai îmbraci cu o rochiţă mulată şi intri cu dificultate în blugi. Oricât te-ai fi abţinut, tot ai pus 2-3 kilograme de care ai vrea să scapi cât mai repede. Aşa că trebuie să faci sacrificii câteva zile. Fără să ţii un regim strict poţi să scapi de kilogramele acumulate de sărbători.

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să elimini din alimentaţie tot ce ai mâncat în exces în timpul sărbătorilor. Mai ales mâncărurile cu sos, prăjelile şi dulciurile. Chiar de-ar fi să îţi pui postit-uri în bucatarie sau la birou, nu te mai atinge de prăjituri, bomboane, ciocolată şi de niciun fel de alcool. Înlocuieşte carnea şi preparatele din porc cu alimente mai slabe (carne albă, peste), gătite la vapori, în cuptor sau pe grătar.

Pune un pic de ulei în salate şi încearcă să îl schimbi la fiecare masă: ulei de masline, de rapiţă, de nuci, scrie curademiere.ro. Condimentează mâncărurile din plin.

Nu sări peste micul dejun. Este greşită ideea că excesele alimentare dintr-o zi nu se depun dacă sari a doua zi peste micul dejun. Mănâncă pâine neagră, iaurt slab, fructe şi bea un ceai sau o cafea.

Respectă un echilibru alimentar. După un mic dejun sănătos, nu te arunca la prânz şi la cină asupra resturilor de mâncare de la sărbători.

La prânz mănâncă 100 g de carne slabă sau 150 g de peşte, cu o garnitură făcută din 150 g de paste integrale şi 200 g de legume.

La desert mănâncă un iaurt slab. Cantităţile sunt aproximative şi variază în funcţie de greutatea fiecăruia.

La cină mănâncă ceva uşor: o supă de legume sau o felie de şuncă de pui şi puţină brânză proaspată.

Nu mânca fructe la pranz sau la cină. Păstrează-le pentru gustări. Nu depăşi 300 g de fructe pe zi, ceea ce ar însemna cam două fructe.

Fă mişcare şi hidratează-te. Dacă te-ai aprovizionat cu ceaiuri de detoxifiere înainte de sărbători este momentul să le foloseşti. Jumătate de lămâie şi o linguriţă de miere într-un pahar cu apă călduţă, băute dimineaţa pe stomacul gol, fac minuni.

O plimbare în ritm alert sau un nou abonament la sală îţi va îmbunătăţi metabolismul, iar caloriile vor fi arse mai uşor.

Să îţi controlezi alimentaţia nu înseamnă că trebuie să stai tristă în faţa unei farfurii cu morcovi. Pregăteşte-ţi farfurii pe care să le priveşti cu plăcere şi variază felurile de mâncare. Vei reuşi mai uşor să ajungi la obiectivele pe care ţi le propui, dacă nu vei privi cele câteva zile de supraveghere a alimentaţiei ca pe un chin.


Distribuie