Plan super-rapid pentru a scăpa de kilogramele în plus, înainte de sărbători

Distribuie

Ai tot amânat momentul în care să te apuci de dietă şi acum te sperie gândul că nu vei arăta bine la petrecerile de sărbători? Există şi soluţii de criză, special gândite pentru situaţiile de acest gen. Deşi nutriţioniştii nu prea le recomandă, nu este un capăt de ţară dacă apelezi din când în când şi la astfel de metode.

Plan de slăbire pentru 2 săptămâni

Plecând de la ideea că numărul de celule grase din corpul fiecăruia dintre noi este constant (nu creşte şi nici nu scade, singura variabilă fiind volumul celulelor adipoase), s-a conceput un plan care să îi permită organismului să pierdă din stratul adipos, scrie lyla.ro

Astfel, au fost incluse în alimentaţie anumite alimente care au rolul de a accelera arderile metabolismului, contribuind la micşorarea volumului celulor de grăsime.

Iată care sunt alimentele pe care le poţi include în dieta ta de slăbit:

1. Alimente bogate în calciu

Tot mai multe dovezi ştiinţifice arată faptul că o dietă bogată în calciu îţi va permite să arzi mai multe calorii pe zi, reducând deci depozitele de grăsime.

Printre alimentele bogate în calciu putem aminti brânza de vaci, spanacul, broccoli, rubarba, somonul sau brânza feta.

2. Carbohidraţi

Nu conţin multe calorii şi asigură un bun tranzit intestinal. În această grupă putem include fasolea, lintea, mazărea, orzul, orezul brun şi ovăzul.


Distribuie