Pantofii cu TOCURI pot cauza dureri. Descoperă 3 TRUCURI cu ajutorul cărora le combaţi

Distribuie

Foarte multe femei poartă tocuri din mai multe motive. În primul rând pentru că tocurile le fac să se simtă mai elegante, mai femenine şi înfrumuseţează orice ţinută. Din păcate însă, acest tip de încălţăminte are şi dezavantaje, începând cu nervi inflamaţi, până la probleme ale articulaţiilor.

Suntem conştiente că tocurile înalte pot crea un disconfort foarte mare, adevărul este că nu vrem să renunţăm la ele pentru nimic în lume. Bineînţeles că  avem toate motivele să n-o facem, mai cu seamă că medicii asigură că prin exerciţii speciale, răul poate fi combătut. Cu câteva exerciţii simple veţi remedia durerile şi celelalte probleme cauzate de tocuri.

Iată care sunt acestea:

Pentru gambe: este bine să faceţi exerciţii de întindere ale gambelor după ce vă daţi jos pantofii, fiindcă acestea sunt supuse presiunii din cauza călcâiului, care este poziţionat mai sus decât în mod normal;

Pentru echilibru: când vă puneţi tocurile aveţi nevoie de un echilibru mai bun, ceea ce înseamnă că mai mulţi muşchi trebuie sa fie în formă maximă. Puteţi pune presiune asupra zonei lombare, aşa că niste exerciţii pentru acea parte a corpului sunt chiar indicate.

 Pentru tendonul lui Ahile: dacă aţi purtat pantofi înalţi o perioada mai lungă de timp, când reveniţi la cei plaţi aţi putea suferi o întindere a tendonului lui Ahile, care este ataşat de muşchii gambei. De aceea este bine să faceţi câteva exerciţii de întindere înainte să puneţi încălţămintea în picioare.


Distribuie
..