Obţine un corp PERFECT cu doar 7 exerciţii SIMPLE, făcute acasă

Distribuie

Frumuseţea este prioritară pentru o femeie şi este lucrul la care se gândeşte în fiecare zi. Femeile mereu vor să arate bine, să fie în rând cu moda şi să aibă un corp de invidiat. Sportul merge mână-n mână cu frumuseţea, deoarece nu există corp perfect fără sport.

Iată cum poţi arata mai bine cu 7 exerciţii pe care le poţi face chiar şi acasa, fără a fi nevoie de aparate sau programe de antrenament sofisticate.

Nu trebuie neglijat faptul că pe lângă efortul fizic, pentru  a avea rezultatele dorite, dieta adecvată şi orele de somn sunt necesare.

1. Pentru gât – muşchii gâtului sunt de foarte multe ori neglijaţi. Pentru a lucra aceşti muşchi, e nevoie de o bară sau nişte greutăţi în mâini şi, fără a îndoi braţele, ridică din umeri. Exerciţiul se repetă de 8-12 ori.

2. Pentru bicepşi – Aceasta este una dintre cele mai importante grupe de muşchi, deoarece bicepşii ajută la tragere.

Stai pe o bancă înclinată cu greutăţi în fiecare mână şi ridică-le pe rând. Se repetă de 8-12 ori, cu pauză de câteva secunde între ele.

3. Pentru piept – a doua cea mai importantă grupă de muşchi din corpul nostrum.  O metodă este să stai orizontal şi să împingi o bară sau gantere vertical în sus.

4. Pentru antebraţe – la fel ca şi muşchii gâtului, uităm de antebraţe. Pentru a antrena această zonă, prindeţi un băţ de care este atârnată o greutate şi rotiţi pumnii de parcă sunteţi pe motocicletă.

5. Pentru fese – un exerciţiu foarte căutat pentru  cele care doresc să fie mai sexy. Pentru a lucra muşchii fundului, ia o bară pe umeri şi fă genuflexiuni, având grijă să îţi menţii spatele drept.

6. Pentru talie – un exerciţiu foarte important pentru femei. Pentru a lucra bine această zonă, poţi face abdomene în diagonală, ducând cotul la genunchiul opus.

7. Pentru coapse – cea mai puternică grupă de muşchi din zona picioarelor se lucrează foarte uşor. Ia nişte greutăţi în mâini şi ridică câte un picior pe rând. Repetă acest exerciţiu de 8-12 ori, cu interval de o minută.


Distribuie