Obţine FESE BOMBATE printr-un antrenament realizat acasă

Distribuie

Foarte multe femei îşi doresc un fund bombat fără prea mult efort. Din acest motiv ele apelează la operaţii de ridicare a fundului. Pentru a fi cât mai departe de astfel de metode, vă propunem câteva exerciţii bune, care vă ajută să aveţi un fund bombat.

Un fund apetisant poate fi obţinut prin exerciţii şi mult sport, nu numai prin adăugarea unor pernuţe de silicon.

Gândeşte-te ce presupune implantul prin operaţie pentru fund: anestezie, tăiere, riscul unei infecţii şi alte complicaţii, şi desigur, un corp străin în organismul tău. Dacă vei executa exerciţiile speciale pentru ridicarea fundului, îţi vei tonifia mai multe zone şi îşi vei îmbunătăţi întreaga sănătate şi stare de spirit.

Exerciţiile sunt bune nu doar pentru fesieri, dar tonifică şi gluterii şi luptă cu efectele negative ale timpului şi sarcinii, oferind un dorsal cu forme ideale.

Structura antrenamentului

Exerciţiile sunt împărţite în grupe de câte două. Fă câte un minut din fiecare exerciţiu, executând fiecare set de cel puţin două ori pe săptămână, ideal ar fi de 3 ori.


Distribuie