Obţine GAMBE frumos conturate cu ajutorul acestor exerciţii

Distribuie

Dacă îţi place să porţi haine care lasă la vedere zona gambelor, atunci te vom ajuta să tonifici această zonă, astfel încât vei arăta mereu fit şi vei atrage iremediabil privirile celor din jur. Trebuie doar să urmezi programul recomandat de Florentina Opriş, autoarea cărţii „Sport, Dietă şiVedete”.

Îţi recomandăm să începi cu o mişcare de joc de gleznă, efectuată pe loc timp de 5 minute, pentru a încălzi musculatura. Apoi, continuă efectuând 3 serii a câte 30 de ridicări pe vârfuri, dar de data aceasta stând cu picioarele pe un prag, astfel încât mişcarea să fie mult mai amplă, scrie CSID.

Stai pe un picior şi execută ridicări pe vârfuri de 30 de ori, apoi schimbă piciorul şi execută tot de 30 de ori. Încheie cu 3 minute în care efectuezi joc de gleznă.

Un sfat important în cazul în care ai gambele mai dezvoltate: după exerciţiile fizice realizează un automasaj de la gleznă spre genunchi.

Alimentaţia este la fel de importantă ca şi exerciţiul fizic în a susţine creşterea masei musculare. De aceea, ia în considerare introducerea în regimul zilnic a proteinelor de bună calitate, care se regăsesc din belşug în peşte, alune sau migdale crude.


Distribuie