Încearcă o dietă cu vitamine şi minerale care nu îţi va afecta sănătatea

Distribuie

Cântarul arată mai multe kilograme decât aveai anul trecut? Atunci nu mai pierde timpul! Mergi pe jos, fă sport, mânâncă puțin, des și la ore regulate, și nu în ultimul rând, adoptă o dietă bazată pe vitamine și minerale.

Mănancă fructe şi legume bogate în vitamina C

Majoritatea fructelor și legumelor conțin vitamina C. Citricele, cartofii și roșiile o conțin din belșug. De asemenea, poți să mai consumi siropuri de cătină sau fructele de goji. Pe acestea din urmă le găsești în magazinele naturiste, potrivit fitness-nutritie.ro. Cercetătorii de la Universitatea din Arizona au demonstrat că persoanele care fac sport și consumă fructe și legume, ce conțin vitamina C, ard mai multe grăsimi decât persoanele care omit din meniul zilnic această vitamină.

 Consuma lactate si peste

Calciul menține oasele puternice și ține departe osteoporoza. Totodată, consumul de calciu previne apariția și altor boli, printre care se numără și diabetul de tip II. Include în dietă iaurt, brânză, tofu și pește, pentru a-ți lua doza necesară de calciu.

Mănâncă nuci și migdale

Magneziul este un mineral care menține în stare bună mușchii și sistemul nervos și este esențial în perioadele în care faci sport. Fasolea, nucile, orezul brun sau migdalele sunt alimentele care trebuie consumate pentru a nu duce lipsă de magneziu.


Distribuie